• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • busbrud

Usch, vad jag stör mig på Stephanie hon ska alltid lägga sig i allt och allas liv

(¯`°?.¸ ღ ♥ Jag älskar dig hjärtat mitt & vårat lilla pyre i magen! ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • L jung

Det jag inte fattar i serien är (kan inte låta bli att titta på 2008 avsnitten på youtube!)
    Hur kan både Brooke och Taylor vara mamma, eller påstå sig vara mamma, till barnet som föds?
    Någon som kan förklara?

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Leva livet, nu ska jag leva livet! ♥´¯)¸.♥´¯)
  • franzjager

samtidigt som taylors ägg ska planteras in så genomför brooke någon typ av undersökning av sina ägg,
    en miss gör att brookes ägg planteras in i taylor istället.

• Nellee

Och den som lägger in Brookes ägg i Taylor är Bridget Som nu är med Nick-igen. Fast han och Katie har lite fuffens för sig..

• Nellee
    Niinaaa skrev 2008-05-28 08:52:36 följande:
    hur kommer det gå för Ridge & Brooke den här ggn då? Och för företaget?!?
    Det tar slut mellan dem när han klipper till Rick. Då rusar hon tillbaka och försöker med Nick igen. Men nu är de tillsammans igen och kör samma snack: Vi är så nära att få allting vi någonsin drömt om. De kan ju i alla fall ändra deras repliker en smula Företaget går bra. De ska snart lansera utomlands och åker till Australien.
  • Niinaaa
    Nellee skrev 2008-05-29 06:30:53 följande:
    Och den som lägger in Brookes ägg i Taylor är Bridget Som nu är med Nick-igen. Fast han och Katie har lite fuffens för sig..
    Katie?
  • Catti41

Alltså, jag har tittat på Glamour nu under tiden när jag haft bebis och ammat mycket framför tvn. Och innan dess såg jag Glamour när jag var student och skulle plugga... Ja, ni vet.

MEN jag fattar inte. Rick är väl Brookes son med Eric. (Rick är väl killen som var ihop med Amber?) Phoebes pappa är Ridge. Ridge och Rick bör väl vara bröder? Alltså är Rick Phoebes farbror, vilket innebär att incest-delen borde vara vad Ridge (och alla andra) rimligen är upprörda över?

Eller har jag missat nåt?

• linjes

Eric är inte Ridges pappa utan det är Massiomo Marone

Catti41 skrev 2008-05-29 10:23:23 följande:
    Alltså, jag har tittat på Glamour nu under tiden när jag haft bebis och ammat mycket framför tvn. Och innan dess såg jag Glamour när jag var student och skulle plugga... Ja, ni vet.MEN jag fattar inte. Rick är väl Brookes son med Eric. (Rick är väl killen som var ihop med Amber?) Phoebes pappa är Ridge. Ridge och Rick bör väl vara bröder? Alltså är Rick Phoebes farbror, vilket innebär att incest-delen borde vara vad Ridge (och alla andra) rimligen är upprörda över?Eller har jag missat nåt?
  • linjes
    Nellee skrev 2008-05-29 06:33:06 följande:
    Det tar slut mellan dem när han klipper till Rick. Då rusar hon tillbaka och försöker med Nick igen. Men nu är de tillsammans igen och kör samma snack: Vi är så nära att få allting vi någonsin drömt om. De kan ju i alla fall ändra deras repliker en smulaFöretaget går bra. De ska snart lansera utomlands och åker till Australien.
    Ähh hon kan väl hålla sig till Nick dom passar så bra ihop

Gillar inte Ridge han är så dryg o slemmig
Svar på tråden Glamour!