• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • beadis
    CeciliaBa skrev 2008-06-26 15:52:32 följande:
    Herregud...jag skrattar så jag ligger ner på golvet! Vilken serie! Allt är så jäkla otroligt...och osannolikt! Vad sjutton ska jag ta mig till när mammaledigheten är över? Haha!
    ja, visst är det underhållande, men jag tycker nog våra bästa år vinner den ligan med osannolikt med hästlängder, har du kollat på den? paralella universum...hmmm...
  • CeciliaBa

Jag har sett lite på den serien men jag fastnar inte på samma sätt. Känns trögare fast visst...den är rätt osannolik den med! Det där planet som störtade...såg inte allt men rätt galet.

• Ekrlsn

paralellt universum e det ju inte, bara en likadan uppbyggt ö på anda sidan jordklotet

snart3barnsmamma skrev 2008-06-26 15:55:34 följande:
    ja, visst är det underhållande, men jag tycker nog våra bästa år vinner den ligan med osannolikt med hästlängder, har du kollat på den? paralella universum...hmmm...
  • CeciliaBa
    Ekrlsn skrev 2008-06-26 16:36:17 följande:
    paralellt universum e det ju inte, bara en likadan uppbyggt ö på anda sidan jordklotet
    Herregud...vem kom på den idén...?
  • CeciliaBa

Men har dom inte övernaturliga krafter eller nåt liknande? Några av dom?

• norgesessan

Inte ennu....det är ju en som kan se in i framtiden och liknande, men hon känner att dom på ön är döda..men hon är inte där...sen är det bo och hope, dom känner nåt sig imellan., annars är det inget magiskt där..

Emil 03 och Jonathan 05
  • Ekrlsn

stefano e väl han som håller dom fångna...

CeciliaBa skrev 2008-06-26 17:03:47 följande:
    Herregud...vem kom på den idén...?
  • beadis
    Ekrlsn skrev 2008-06-26 16:36:17 följande:
    ja, det är ju lika utopiskt ;)
  • CeciliaBa
    Ekrlsn skrev 2008-06-26 17:05:50 följande:
    stefano e väl han som håller dom fångna...
    Jag tänkte på idén till seriens handling... Vilket roligt jobb att bara kunna spåna fram en massa otroliga händelser och karaktärer! Men jag gillar nog Glamour bättre...
Svar på tråden Glamour!