• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • Vombell

Men kristen var ju Ridges lillasyster som blev kär i en designer som hade aids. De adopterade ett barn också har jag för mig. Alltså är Kristen och Ashley i samma serie = Glamour men spelas av samma tjej!

• Nellee
    Vombell skrev 2008-06-14 21:44:03 följande:
    Men kristen var ju Ridges lillasyster som blev kär i en designer som hade aids. De adopterade ett barn också har jag för mig. Alltså är Kristen och Ashley i samma serie = Glamour men spelas av samma tjej!
    Det är inte samma tjej Två olika skådisar.
  • Vombell
    Nellee skrev 2008-06-14 22:23:35 följande:
    Det är inte samma tjej Två olika skådisar.
    Är det? Tyckte det var samma. Blev så fundersam över att Kristen var tillbaka fast de kallade henne Ashley Av inlägg 478 här ovan så trodde jag att det var samma också.....
  • Anette Olsson

Vad var det som Taylor dog av?
    Har för mig att hon blev skjuten men har också något vagt minne av att hon fick någon sjukdom.
    Fast i sådana här serier kan man ju dö hur många gånger som helst :0)

• lovely storm

hon överlevde sin cancer ( när han var gravid med tvillingarna).
    sen dog hon av skotten ifrån sheila! (ridge trodde att hon dog,men en rik sheak? smugglade ut henne och tog hand om henne)

• norgesessan

Hade hon cancer? fick hon inte en sjukdom av han uteliggaren som bodde utanför hennes semesterhus? Har dock glömd vad det var för sjukdom...nån hosta blod sjukdom...tuberkulos eller nåt...

Emil 03 och Jonathan 05
  • Anette Olsson

Vilket minne ni har!
    Jag har följt Glamour i 17 år och har glömt mer än hälften (vilket kanske inte är så konstigt).
    Någon luffare minns jag inte!

Svar på tråden Glamour!