• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • beadis

lovely storm skrev 2008-06-17 21:02:33 följande:

är det bara jag som hoppas att det blir bridget och nick igen?och så saknar jag amber...hoppas att hon snart är tillbaka ( och tillsammans med rick igen)
    har för mig att de kommer att få till det lääännngre fram i serien, sen hur långvarigt det är vet jag inte
  • beadis
    ImLost skrev 2008-06-17 21:51:17 följande:
    ja...vart tog Amber vägen ? Och thorne ?
    Thorne var väl med i gårdagens avsnitt, men han har ganska tråkig roll, tycker jag
  • kaslin

alla har sex med alla till höger o vänster menar då brooke,att hon bara ska jaga hela tiden aldrig nöjd.....

Hon kommer bli ensam..

• Bebben

Vad hände efter att Taylor kom på Brooke på Nick i sängen?? Jag missade avsnittet men även reprisen. Tack!

• lovely storm
    Bebben skrev 2008-06-18 08:41:20 följande:
    Vad hände efter att Taylor kom på Brooke på Nick i sängen?? Jag missade avsnittet men även reprisen. Tack!
    taylor förstod att det var brooke som försökte att förföra nick, (hon vet ju hur brooke fungerar!) så hon skickade ut henne!
  • TinkyWinky
    virr skrev 2008-06-18 13:02:27 följande:
    Hans biologiska pappa (Deacon) fick väl honom, eller?
    Hmm trodde att rick va hans biologiska pappa.. ngn mer som vet 100??
    `·.¸.·´`·» Http://HeidiRomer.Blogspot.com
  • Mc66

Barnet som Amber födde var dödfött, så hennes mamma övertalade henne att ta Beckys barn som föddes samma natt.

Becky och Deacon hade haft en tillfällig relation så becky ville inte behålla barnet, men ångrade sig sen och fick tillbaka barnet och gifte sig med CJ senare ville CJ ha vårdnade om barnet och skulle gifta sig med Amber, men då letade Rick reda på Deacon och således blev det vårdnadstvist med Deacon istället.

Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  • virr

Varken rick eller amber var ju biologiska föräldrar till Eric jr, Amber fick missfall och tog sin kusins barn, som Deacon var pappa till. Vilket uppdagades mycket senare!

Det var ju en vårdnadstvist om det, och Deacon fick Eric JR men inte Hope (som han ju också är far till)

Svar på tråden Glamour!