• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • calyppo
    Ekrlsn skrev 2008-06-26 16:36:17 följande:
    paralellt universum e det ju inte, bara en likadan uppbyggt ö på anda sidan jordklotet
    Greta och Austin var ju i ett paralellt universum när hon skulle gå igenom de där testen för om hon skulle få bli prinsessa eller ej. Det är några år sen nu. Men ett paralellt universum har allt funnits med också
  • calyppo

Jag är så arg! Vill bara hoppa in i serien och spöa morsgrisen Ridge och hans knäppa morsa! Är han så feg så att han inte vågar säga emot sin mamma och stå för vad han har gjort för EN gångs skull?? Och hur smart är man om man rullar in kroppen i en säck och slänger den överbord? När det var en uppenbar olyckshändelse?? De vet ju att Shane förföljde dem, han hade en pistol och hotade Ridge med den och den gick av i tumultet. Wtf??

• norgesessan

Dom är inte på anndra sidan av jordklotet, dom flög ju dit på en halvtimme eller nåt..

Emil 03-Jonathan 05 och LillKnodd bf. jan.09
  • norgesessan

nej, nu var det fel tråd ju....du förvirrade mig!

Emil 03-Jonathan 05 och LillKnodd bf. jan.09
  • Finis

Kollar bara på Glamour ibland, men när jag tittade idag blev jag sjukt förvirrad. Först måste jag bara säga: fyy faaaaan vad Taylor ser ut, hon måste ha använt Michael Jacksons plastik kirurg, blääääk.
    Men det jag undrar är: skulle inte Taylor gifta sig med Thorne för nån vecka sen? Nu är hon helt plötsligt gift med...ja vad han nu heter..fattar noll. Var inte han kär i Brooke?

Den här serien alltså, hehe.

• Niinaaa
    Lilysmamma skrev 2008-07-01 19:07:17 följande:
    Kollar bara på Glamour ibland, men när jag tittade idag blev jag sjukt förvirrad. Först måste jag bara säga: fyy faaaaan vad Taylor ser ut, hon måste ha använt Michael Jacksons plastik kirurg, blääääk.Men det jag undrar är: skulle inte Taylor gifta sig med Thorne för nån vecka sen? Nu är hon helt plötsligt gift med...ja vad han nu heter..fattar noll. Var inte han kär i Brooke?Den här serien alltså, hehe.
    ja här går det undan
  • Rita D
    Niinaaa skrev 2008-07-01 21:01:15 följande:
    ja här går det undan
    Ja, inget man kan anklaga VBÅ för. Ha ha!
  • TinkyWinky

Det tog slut mellan Thorne och Taylor pga att han fick reda på att det va Taylor som körde på Darla(hans fru sm dog) och sen förlät han taylor men det kunde tyvärr inte hans dotter Alexandria göra s det tog slut och sen började hon umgås mer o mer med Nick då han gick på terapi för henne.. sen blev de tillsammans o de gifte sig och nu väntar hon kanske hans barn...
    det tog slut mellan Nick och Brooke då han tog hela forrester och det tyckte hon ej om, hon gick tbx till ridge och han blev tillsammans med taylor sen tog det slut mellan brooke och ridge pga att deras barn(rick & phoebe) ville va tillsammans och ridge slog rick så då lämnade hon honom. o sen ville hon ha tillbaka nick men nu va han tillsammans med taylor..

rörigt!!!

Hoppas du förstår ngt iaf ;)

`·.¸.·´`·» Http://HeidiRomer.Blogspot.com
  • CeciliaBa

Nu måste jag fråga! Vilka är Nicks föräldrar då han är halvbror med Ridge?

• Niinaaa
    CeciliaBa skrev 2008-07-02 07:30:22 följande:
    Nu måste jag fråga! Vilka är Nicks föräldrar då han är halvbror med Ridge?
    Massimo (som oxå är pappa till Ridge) och Jackie
Svar på tråden Glamour!