• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • Jenny28

Men hon som spelar ASshley var med i Våra Bästa år däremot. Hon som var gift med John Black ett tag....Eller????

• beadis

lovely storm skrev 2008-06-15 11:00:50 följande:

hon överlevde sin cancer ( när han var gravid med tvillingarna).sen dog hon av skotten ifrån sheila! (ridge trodde att hon dog,men en rik sheak? smugglade ut henne och tog hand om henne)
    Prins Omar var det va?
  • franzjager
    Jenny28 skrev 2008-06-15 15:39:01 följande:
    Men hon som spelar ASshley var med i Våra Bästa år däremot. Hon som var gift med John Black ett tag....Eller????
    japp kirsten diMera(därav det som pågår i vbå just nu )
    det var lite OT
  • Jenny28

Men, var hon en Dimera?
    Missar massa antar jag. Men vad har nog med dubbel-Salem att göra?
    kanske blev lite off topic för tråden sorry

• franzjager
    Jenny28 skrev 2008-06-15 19:01:02 följande:
    Men, var hon en Dimera?Missar massa antar jag. Men vad har nog med dubbel-Salem att göra?kanske blev lite off topic för tråden sorry
    hon var inte en riktig diMera men hon var gift med tony diMera
    därav vendettan.
    sorry för OT.

hon måste ha genomgått någon typ av operation oxå,tycker hon inte är sig riktig lik i glamour
  • sommarlek

Jaha..är det då verkligen slut mellan Brooke och Riche? OCH...nu börjar jag tycka illa om Brooke, trots att jag diggat henne tidigare. Nu har manusförfattarna tagit sig lite vatten över huvudet. Ena dagen äääälsa Riche och sedan för ett enda misstag förvinner all kärlek och nu vill hon ha Nick! Måtte jag få ett jobb snart så jag slipper skiten !

• beadis
    sommarlek skrev 2008-06-17 19:24:47 följande:
    Jaha..är det då verkligen slut mellan Brooke och Riche? OCH...nu börjar jag tycka illa om Brooke, trots att jag diggat henne tidigare. Nu har manusförfattarna tagit sig lite vatten över huvudet. Ena dagen äääälsa Riche och sedan för ett enda misstag förvinner all kärlek och nu vill hon ha Nick! Måtte jag få ett jobb snart så jag slipper skiten !
    men än är dte inte slut på hennes jagande, vad jag har förstått, ska hon försäka få tillbaka Ridge snart igen, eftersom Nick avvisar henne, men då är det försent, för Ridge har gått vidare med Ashley..man blir snurrig i huvudet
  • lovely storm

är det bara jag som hoppas att det blir bridget och nick igen?
    och så saknar jag amber...hoppas att hon snart är tillbaka ( och tillsammans med rick igen)

• ImLost
    lovely storm skrev 2008-06-17 21:02:33 följande:
    är det bara jag som hoppas att det blir bridget och nick igen?och så saknar jag amber...hoppas att hon snart är tillbaka ( och tillsammans med rick igen)
    ja...vart tog Amber vägen ? Och thorne ?
    Den som skrattar sist ..fattar långsamast !
Svar på tråden Glamour!