• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • Anette Olsson

Kollade på youtube på gamla avsnitt och det var verkligen kul att se sådant man hade glömt för längesedan!
    Kolla vad unga dom är här -

• Mc66
    Lenagbg skrev 2008-06-15 10:23:28 följande:
    jodå det e samma skådespelare..
    Nej det är inte samma skådis Kristen Forrester Dominguez spelas av Tracy Lindsey Melchior. och Ashley Abbott spelas av Eileen Davidsson

norgesessan skrev 2008-06-15 11:21:55 följande:
    Hade hon cancer? fick hon inte en sjukdom av han uteliggaren som bodde utanför hennes semesterhus? Har dock glömd vad det var för sjukdom...nån hosta blod sjukdom...tuberkulos eller nåt...
    Taylor fick Tuberkulos när hon väntade tvillingarna och vägrade ta medicin så hon dog nästan.
    Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  • Lenagbg
    Mc66 skrev 2008-06-15 13:17:54 följande:
    Taylor fick Tuberkulos när hon väntade tvillingarna och vägrade ta medicin så hon dog nästan.
    ja men dem e syskon säkert
  • tsunami

Vad hände med Sheilas dotter, Mary?

• Anette Olsson

Tog inte pappan med sig henne?

• tsunami

Det kanske han gjorde? Är det bara jag som retar mig på att Donna numer är blond och skönhetsopererad in absurdum? På den gamla goda tiden, var hon ju brunett, och spelades av Robert Mitchums barnbarn.

• beadis
    Niinaaa skrev 2008-06-14 14:19:57 följande:
    Hon blev ju påkommen av Amber. Så hennes mamma (Annies) hämtade henne. Övertalade henne att låta Ridge gå.
    jaha...varför kommer jag inte ihåg det...konstigt
  • beadis
    Vombell skrev 2008-06-14 21:44:03 följande:
    Men kristen var ju Ridges lillasyster som blev kär i en designer som hade aids. De adopterade ett barn också har jag för mig. Alltså är Kristen och Ashley i samma serie = Glamour men spelas av samma tjej!
    Ja o det är helt sanslöst...;)
  • beadis
    Nellee skrev 2008-06-14 22:23:35 följande:
    Det är inte samma tjej Två olika skådisar.
    jasså...de är väldigt lika iaf..
Svar på tråden Glamour!