• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • wedding

Detta är glamour tråden varför pratas det om våra bästa år här ?

• LaVoisin

Nä nu förstår jag inte mycket...

Det var säkert 15 år sedan jag följde Glamour dagligen och då fanns det en syster till Ridge som hette Kristen.

Och nu när jag tittar lite sporadiskt igen så finns det en tjej som Ridge är kär i (?) som ser EXAKT ut som den här Kristen, men det verkar inte vara hon för hon heter något annat.

Vi äter typsikt nog middag samtidigt som Glamour är på TV så jag ser lixom bara med ett halvt öga.

Någon som vet om det är samma skådespelerska eller om det bara råkar vara så att de gått till samma plastikkirurg (fniss).

• beadis
    LaVoisin skrev 2008-06-26 21:13:45 följande:
    Nä nu förstår jag inte mycket...Det var säkert 15 år sedan jag följde Glamour dagligen och då fanns det en syster till Ridge som hette Kristen.Och nu när jag tittar lite sporadiskt igen så finns det en tjej som Ridge är kär i (?) som ser EXAKT ut som den här Kristen, men det verkar inte vara hon för hon heter något annat.Vi äter typsikt nog middag samtidigt som Glamour är på TV så jag ser lixom bara med ett halvt öga.Någon som vet om det är samma skådespelerska eller om det bara råkar vara så att de gått till samma plastikkirurg (fniss).
    Tydligen är det inte det...det var ngn som skrev om det tidigare i tråden
  • beadis
    LaVoisin skrev 2008-06-26 21:13:45 följande:
    Nä nu förstår jag inte mycket...Det var säkert 15 år sedan jag följde Glamour dagligen och då fanns det en syster till Ridge som hette Kristen.Och nu när jag tittar lite sporadiskt igen så finns det en tjej som Ridge är kär i (?) som ser EXAKT ut som den här Kristen, men det verkar inte vara hon för hon heter något annat.Vi äter typsikt nog middag samtidigt som Glamour är på TV så jag ser lixom bara med ett halvt öga.Någon som vet om det är samma skådespelerska eller om det bara råkar vara så att de gått till samma plastikkirurg (fniss).
    se inlägg 493 på sidan 50, så får du svar
  • pyttanopysen

Jag håller med. Hon är en exakt kopia av systern du pratar om.

• calyppo

Men systern dyker ju upp ibland. När de ska ha familjemöte Alltså när Stephanie har något att erkänna

Svar på tråden Glamour!