• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • Nellee
    Nathalie009 skrev 2008-06-23 14:52:57 följande:
    jaha blir nick o bridget tsammans tillslut igen?
    Ja, de är tillsammans nu.
  • Nathalie009

ah sökte på youtube har kollat lite

Men vem är Katie Logan? E d brokks syster eller:S såg nått avsnitt med henne o nick ngn som vet?

• virr

Jo, Katie är Brookes minsta syster. Undrar var hon varit i alla dessa år.....

Jag kan inte heller hålla mig från att tjuvkolla framåt, brukar kolla på cbs hemsida där de har resumeer från veckans avsnitt.

• tilda den vilda

oh vad jag tycker det är trist när de flesta skönhetsop, nu är Brooke opererad

Tänk om livet vore roligare............
  • Nathalie009

haha ja jag kollade på ett avsnitt nu från 08 på youtube, brooke såg vkelrigen superopererad ut, hon såg ynre ut där än vad hon gör nu o vi ligger ju endå några år efter :P

• Nathalie009

hur går d för nicks o taylors baby senh då?? Har dom delad vårdnad sen eller? eller får Brooke vårdnaden bara för hon e biologisk förälder?

• Rita D

En till Glamour-addict här..
    Vill tipsa om days.nu ifall någon missat den.
    Där kan man ladda ner avsnitten av både Glamour och Days of our lives m.fl. Men man måste vara reggad

• Rita D

Hoppsan, sonen skickade iväg meddelandet åt mig.. Jag skulle skriva att det är gratis att regga sig också.
    Nerladdningarna hittar man i Forumet.

• Niinaaa
    Nathalie009 skrev 2008-06-24 10:33:45 följande:
    haha ja jag kollade på ett avsnitt nu från 08 på youtube, brooke såg vkelrigen superopererad ut, hon såg ynre ut där än vad hon gör nu o vi ligger ju endå några år efter :P
    Men jag hittar inget sånt nytt avsnitt. Snälla länka så jag får se
Svar på tråden Glamour!