• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Mammatilltretroll

MildaMaränger: Ja jag vet att du fyller år, grattis ;)
    Men ibland är man less på att vara gravid och kan tänka sig att spendera föllsedagen på BB :)

Mamma till MEJA född 050314 och JUNI född 061126
  • MildaMaränger
    Mammatilltretroll skrev 2008-07-02 10:31:52 följande:
    MildaMaränger: Ja jag vet att du fyller år, grattis ;)Men ibland är man less på att vara gravid och kan tänka sig att spendera föllsedagen på BB :)
    jo men det skulle vara tråkigt om alla 3 fyller på samma dag.. roligare om bebben får en egen... jag kan gärna ploppa ut den 00.05
  • Ninizen

Tjenamoss brudar!

GRATTIS MILDA PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!

Tittar ni in i mitt galleri så ska ni få se vilket målarprojekt jag har just nu. Ja just det ja - äntligen har det blåa blocketfyndet dragits upp från källaren för att målas....VITT!
    Grunden är gjord och ikväll efter jobbet blir det väl en runda med den riktiga färgen. Har valt en ganska mjuk krämig vit från Nordsjö, lite åt antikvit. Får se hur det blir, lite av en chansning.

*susar iväg till jobbet*

♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • Kajsa 77

Jag kommer att ta en paus från FL ett tag. Det känns tyvärr som om lust och inspiration har kommit på villovägar. Därför uppdaterar jag inte er med nya blogginlägg. För de som är intresserade så kan ni prenumerera på mina inlägg istället. Inget ont ment!
    Ha en skön sommar allihop och lycka till med kommande förlossningar och bebisar.
    Kram Kram!

• Hanna E

Kajsa; ha en skön sommar och kom till baka när lusten återfinns. Ibland så behöver man bara få vara. Uppdatera gärna bloggen ändå, är inne och kikar ofta! Kram

Tilde blir storasyster i Juli -08!
  • Ninizen
    Kajsa 77 skrev 2008-07-02 11:07:58 följande:
    Jag kommer att ta en paus från FL ett tag. Det känns tyvärr som om lust och inspiration har kommit på villovägar. Därför uppdaterar jag inte er med nya blogginlägg. För de som är intresserade så kan ni prenumerera på mina inlägg istället. Inget ont ment!Ha en skön sommar allihop och lycka till med kommande förlossningar och bebisar.Kram Kram!
    Söta Kajsa, det är helt ok att känna så. Du har redan ett så vackert hem att luta dig tillbaka på under sommaren. Jag tycker det går i vågor för mig hela tiden och så är det bara. Är inte lika aktiv heller som många andra. Kommer dock sakna dig i tråden...det lilla jag är inne Jag får helt enkelt prenumerera på dina inlägg i bloggen istället. Önskar dig & din familj en underbar sommar och ta hand om varandra ordentligt nu!

Stoooor kram Nina
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • Kaktus76
    Fotograf Karlander skrev 2008-07-02 10:29:13 följande:
    Ja super fint...Ja si så där 30 st Men han var väldigt possitiv till oss när jag prata m han i går i telefonen...Har ringt och sagt att vi tar det..får väl se om han ringer tillbaka
    30 st........oj då! Men det är klart att det är just ni som kommer att få det Håller som sagt en tumme för er. När skulle ni få besked och när blir det tillgång till inflytt isf?
    Juleja skrev 2008-07-02 10:32:33 följande:
    Kaktus:Vad blev det för tvbänk?
    Det blev en Liatorp
  • FruPuffen
    Kajsa 77 skrev 2008-07-02 11:07:58 följande:
    Jag kommer att ta en paus från FL ett tag. Det känns tyvärr som om lust och inspiration har kommit på villovägar. Därför uppdaterar jag inte er med nya blogginlägg. För de som är intresserade så kan ni prenumerera på mina inlägg istället. Inget ont ment!Ha en skön sommar allihop och lycka till med kommande förlossningar och bebisar.Kram Kram!
    Klokt tänkt när inspirationen tryter! Jag kollar ofta in på din blogg oavsett om du annonserar eller ej, har den som en favorit . Du är saknad här,  men ha en riktigt skön sommar så ses vi nog senare!