• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • MiaMariah

det där med kommentarer i sina bloggar är ju lite speciellt. jag har många i min bekantskapskrets som jag vet läser min blogg men ALDRIG lämnat kommentar. men nu - när jag lottar ut ett halsband, då helt plötsligt väljer de att lämna kommentar för att vinna.. Fundersam

• österlentösen

Hej i värmen! Måste bara fråga... Tror ni att man kan färja om ett överdrag till en IKEA tullsta fåtölj? Någon som har erfarenhet?

• Ankmor

Grattis MM på födelsedagen!

MiMa - ja det är väl typiskt att "korparna" dyker upp när det vanskas BlingBling

Fler bloggar om Vita & Shabby hem finns i min pres!!
  • MiaMariah
    Ankmor skrev 2008-07-02 14:43:50 följande:
    Grattis MM på födelsedagen!MiMa - ja det är väl typiskt att "korparna" dyker upp när det vanskas BlingBling
    Ja, där ser man verkligen.. Ledsen Blir faktiskt riktigt besviken.
  • JeaJea
    Beatrize74 skrev 2008-07-02 08:35:33 följande:
    13 år emellan -......och du har ju verkligen också LYCKATS göra en unik blogg. Jag blev förvånad när jag satte mig ner och började läsa igenom den från början. Sussi - ja, jag kan tänka mig att det är lätt för dig att bli "inredningsmätt". Om jag jobbade med inredning skulle det nog sluta med att jag hade helt kala vita rum med enkla madrasser på golven...och that's it, för jag tröttnar också apfort på saker.
    Håller med och lägger till, nr 1 är bilderna och sen när man har sett alla vackra bilder fångas man mer av en bra text. Lite som med snygga killar, i längden måste de ha något innanför pannbenet också. Feelgoodkänslan är mycket viktig för mig och det får jag av er båda. Tack för det!