• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • MiaMariah

MM - grattis på födelsedagen!

Malins - tack! trist med dörrarna och makens ryggskott..

nubu - usch vad tufft med låsningen.

jagochhan o misak - tack!

kajsa - ta dig en välförtjänt sommarpaus och kom tillbaka när du känner att du har lust igen! kram!

kaktus - å gud så söt!

• Kaktus76
    MiaMariah skrev 2008-07-02 11:48:04 följande:
    MM - grattis på födelsedagen!Malins - tack! trist med dörrarna och makens ryggskott..nubu - usch vad tufft med låsningen.jagochhan o misak - tack!kajsa - ta dig en välförtjänt sommarpaus och kom tillbaka när du känner att du har lust igen! kram!kaktus - å gud så söt!
    TACK!!
  • Hanna E
    Kaktus76 skrev 2008-07-02 11:36:31 följande:
    Sätter in en bild på våran skruttan. Kanske sätter igång er som väntar tillökning snart
    Vilken liten gosing, vill ha min bebis nu med!
    Tilde blir storasyster i Juli -08!
  • Kaktus76
    Hanna E skrev 2008-07-02 11:57:39 följande:
    Vilken liten gosing, vill ha min bebis nu med!
    Du har inte så himla länge kvar nu. Håll ut.............. men jag vet att dom sista veckorna/dagarna känns som en evighet! Man längtar och väntar samtidigt som man börjar att bli lite less och vill träffa bebisen NUUUUUUUU!!!!!!!!!!
  • malins79

Mimma, vad trist att tillträdet dröjer. Men då hinner ni vila upp er så ni orkar med att börja renovera.
    Ska bli kul att få se bilder på stolarna när de är färdiga. Jag har bara slipat mina ännu.

• Hanna E
    Kaktus76 skrev 2008-07-02 11:59:56 följande:
    Du har inte så himla länge kvar nu. Håll ut.............. men jag vet att dom sista veckorna/dagarna känns som en evighet! Man längtar och väntar samtidigt som man börjar att bli lite less och vill träffa bebisen NUUUUUUUU!!!!!!!!!!
    Nej jag försöker att tänka så också, snart kommer jag ha bebisen här! Man lever liksom i ett litet vakum just nu, kan inte planera eller ta sig för något, för man vet ju inte när det kommer att sätta igång. Spännande, men samtidigt frustrerande!
  • Kaktus76
    Hanna E skrev 2008-07-02 12:06:31 följande:
    Nej jag försöker att tänka så också, snart kommer jag ha bebisen här! Man lever liksom i ett litet vakum just nu, kan inte planera eller ta sig för något, för man vet ju inte när det kommer att sätta igång. Spännande, men samtidigt frustrerande!
    Ja precis så kände jag mig också på slutet. Tog mig inte för något alls,bara väntade och väntade. Kunde inte göra det eller det för hon kunde ju faktiskt komma just då
    Märkligt hur människan funkar. Tror det beror på att man inte ska ta för sig så mycket utan vila upp sig för vad som komma skall!!
  • Hanna E
    Kaktus76 skrev 2008-07-02 12:08:43 följande:
    Ja precis så kände jag mig också på slutet. Tog mig inte för något alls,bara väntade och väntade. Kunde inte göra det eller det för hon kunde ju faktiskt komma just dåMärkligt hur människan funkar. Tror det beror på att man inte ska ta för sig så mycket utan vila upp sig för vad som komma skall!!
    Ja så kan det faktiskt vara=) Tror kroppen har räknat ut det mer än man tror!