Vita tråden del 8
Har du bestämt dig för vilken matta? Jag har så svårt att besluta mig, jag är inte 100 på att den jag vill ha är godkänd i Sverige..
Har du bestämt dig för vilken matta? Jag har så svårt att besluta mig, jag är inte 100 på att den jag vill ha är godkänd i Sverige..
Jag har också beställt den !
Camilla R skrev 2008-06-12 17:12:55 följande:
MiaMariah- fy vad otäckt... hoppas verkligen att det går över
Ja, synd att frakten är så dyr bara! Vi gick ihop några stycjken och då känns det ju direkt mycket rimligare!
69 kr, det känns mycket o m man bara vill ha lite plock!
Jag tror att in my carport ligger där och förr låg det en butik som hette trolltider där, som var mysig... vem är det som bor i U-a nu igen? Knyttis?
Godkväll! Köp ett gäng skålar och kom till el Stockholmo, Sylt! Nu börjar fotbollen igen!
Hej hej! Jag har varit på marknad och köpt lite saft och marmelad!
Kajsa- vilken söt byrå!
Angående debatten om förskola/ stanna hemma:
jag instämmer med många andra.
Jag tror att det är skönt för små barn att vara hemma så länge som möjligt, men jag tror inte att förskolan är skadlig heller. Jag har haft tur med vår placering, båda barnen stormtrivs. Om vi hade bättre inkomst hade vi nog valt att gå ner i tid för att korta deras dagar, men det ser så olika ut i olika familjer hur man löser det bäst!
Det är nog det viktiga att komma ihåg i den här debatten; de flesta vill nog göra så att det är bäst för sina barn, oavsett hur man gör...
Härligt! Jag vet inte vad jag ska göra med Lisas rum, där har möblerna liksom sin plats. Tråkigt! *haha*
Kajsa 77 skrev 2008-06-14 15:26:20 följande:
Å nu måste jag springa till ica och köpa den tidningen! Är det fler som missbrukar tidningar?