Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita tråden del 8

Okej, jag trodde att det var den som gjorde att hon var tvungen att springa och handla *haha*...

juliah skrev 2008-06-14 15:45:54 följande:
    Tror att milda menar att den är kass.
  • mimmi006

Det där är inget att skoja om ... jag har sverigetröjan på mig från 94 *nöööörd*

juliah skrev 2008-06-14 15:55:40 följande:
    Jag tänkte nog vara lite vild och heja på Spanien *hukar mig*
  • mimmi006

kornelia- jag tror de flesta av oss har småkriser! När jag gör spontaninköp blir det ibland fel, jag behöver tid att planera och egentligen inte så många saker. Jag försöker att tänka ut innan vad jag ska ha på olika ställen och sen fundera om det är nåt som jag skulle ha valt för fem år sen eller tio? Isåfall borde det var någorlunda tidlöst, jag vill inte ha grjeer som man tröttnar på efter en säsong...

• mimmi006

Jag gillar kuddarna med bl a Saint Emilio och Champagne trycken... men skulle inte ta fattigmanssilver, utan hellre nysilver till. Kuddarna finns nog på olivedals!?

kornelia skrev 2008-06-14 16:43:27 följande:
    Jag ska ta lite foton nu o så lägger jag in dem så snart jag uppgraderat till plus... *nej väntar tills imorgon* Idag är jagf så less på altl att jag inte sn ids ta o "pimpa upp" det lilla jag ÄR nöjd med.Stilmässigt ska vardagsrummet gå i vitt med svarta detaljer o så fattigmanssilver. Inbillar mig att beiga toner i textilierna passar bäst till. *är svårt få till mer romantisk stil med de raka möblerna (soffan o matsalsstolarna). Det var ett reportage i Drömhem & trädgård som gick i de kombinationerna o det kändes rätt (för just det rummet).Jag återkommer med bilder imorgon... DOCK ska en hel del bytas ut. Tex det som redan sitter över soffan o så de där jädra kuddarna då *S*
  • mimmi006

Tjock kulan- det finns fina rutiga tapeter på sandbergs, kolla på deras gamla kollektion Kaspar och Saga... Min tjej har bårde med hjärtan, som är i samma serie.

• mimmi006

Videli- det var sååå nära att jag budade mot dig nyss på tradera, tror jag!? Som tur var kollade jag på budaren !

• mimmi006

Mmm, jag såg det... fyndare där!

Videli skrev 2008-06-14 22:52:25 följande:
    Jag vann den i alla fall för 21 kr
Svar på tråden Vita tråden del 8