Vita tråden del 8
God morgon!
Videli: Men vilken gård!!! Jag har inte läst så mycket på sistone, men det blev alltså gården framför det nybyggda? Bra val i så fall! Huset är ju fantastiskt! Förstår att det är mycket tankar som snurrar nu. .
God morgon!
Videli: Men vilken gård!!! Jag har inte läst så mycket på sistone, men det blev alltså gården framför det nybyggda? Bra val i så fall! Huset är ju fantastiskt! Förstår att det är mycket tankar som snurrar nu. .
Tillbaka från stranden, härligt! Dags för lunch, korvstroganoff
Min shabbystol blev klar på pysselkvällen igår! Välkomna in i bloggen. Nu är jag på jakt efter ett litet nätt bord som passar till som ska stå bredvid stolen under fönstret.
www.etthusivitt.blogspot.com
13 år o Vanilj: Usch vad läskigt med såna Blocket typer...
God morgon!
Här är bara ett barn hos oss idag, lille V! A är hos farmor o farfar i stugan. Haha, vilken skillnad! Vi tar det sååå lugnt. Mös i sängen länge och leker och jag hinner pyssla lite. På em åker vi dock också ut till stugan.
MM: Åh BB-väska, nu är det nära!!
Bea: Härligt med skolavslutning, studenten är ju något alldeles extra! Ja som fröken så saknar man det där lite nu som föäldraledig, den där speciella känslan och barnen som är så finklädda och glada. Skulle egentligen varit till mitt gamla jobb, men den är precis på sonens födelsedag.
Nä ush vad gnällig jag lät i inlägget ovan, vilka lyxproblem!! Fy skäms. Detta är ju vad vi båda har drömt om, barn o hus o båt.