-
Åh det är samma som förut alltså... Hoppas hoppas att den blir eran nu!! Är det definitivt besked nu eller kan det drivas ännu längre?mimmamum skrev 2008-05-28 08:02:54 följande:En liten släktgård som det tyvärr är arvstvist om
-
Kikar in en snabbis för att bjuda er på lite kvällsfika på vår altan! Välkomna, jag har Leila-kokostoppar...
www.etthusivitt.blogspot.com -
Det ljuva livet skrev 2008-05-29 21:37:11 följande:Typ ett sånt här bord är det som jag, mitt dumma flane, har gett bort till min vän:www.alltihemmet.se/img/85521240.jpg
Ja det var dumt gjort.
-
Låter huuur fint som helst!! Vet hon att hon ska få det? Annars kanske hon kan få en annan presentDet ljuva livet skrev 2008-05-29 21:49:53 följande:Fast mitt är ännu finare *eller ja det är inte mitt längre* Har målat det svart en gång och vitt två, ska bli spännade att se hur det blir.
? Jag är inne lite i en shabbyperiod just nu. Ska nog göra så där som du med en stol till sovrummet!
-
Attans då, men hon blir nog jätteglad! Jag ska måla en jättegammal stol med träplugg. Raka pinnar lite som en Leksandstol fast i stil som att den hör hemma på ett gammalt torp eller nåtDet ljuva livet skrev 2008-05-29 22:18:53 följande:Hon vet ju det! Jag såg det i en container när jag cyklade med barnen till simskolan en dag. Lurade med mig henne från jobbet bara för att vi skulle hinna hämta det innan allt slängdes. Hon är verkligen förtjänt av att få det så det är inte det som grämer mig, mer att jag har för många fina saker så att jag inte vill byta ut nått för att få plats med det.Vad är det för stol du ska måla?
. Tror den skulle passa ypperligt som shabbyvit. Skulle vilja ha ett litet bord också, men har inte hittat nåt än. Litet, gammalt, raka linjer...
-
Tack!! Känner igen det där med att vara själv med två små killar... Nu väntar sängen för mig med! Go natt!!misak skrev 2008-05-29 22:37:54 följande:Det ljuva livet skrev 2008-05-29 21:37:11 följande: Kommenterade direkt jag såg det i din blogg. Ser smaskigt och fint ut! Hög Mysfaktor!Nu ska jag hoppa i loppelådan. Är själv från i morse tills på söndag med en son på snart tre år och en son på snart tre månader. Sambon är i Tyskland och visst är det skönt att vara själv ibland, men idag är jag lite trött visst. Men jag ser framemot min barn- och gubbfria helg hos min barndomsvän som flyttat till Stockholm, fast jag lär väl sakna dem som bara den.Gonatt!
-
God morgon! Äntligen är segelbåten i sjön! *nu kanske man får träffa maken lite mer*
. Jag tror dock jag skickar in honom i tvättstugan och renovera lite... Fast idag blir det en sväng ut till stugan och BARA njuta av vädret och farmor o farfars goda mat o fika!
Åh vad jag känner med dig som är gravid med 2:an och ska flytta... Precis som för mig förra sommaren! Viiiiila nu så du blir piggare. Kram!knyttis skrev 2008-05-31 06:55:11 följande:Godmorgon!Tidig väckning hos oss idag, vi är alla uppe, maken och sonen har börjar montera flyttlådor och jag får vila lite i sängen. Jag är fortfarande riktigt dålig så de blir inget packande för mig.Vad har ni andra för planer?MAGU skrev 2008-05-31 08:02:06 följande:Kom på en sak! Ni som har barn och har "hela huset" vitt: upplever ni det som jobbigt att hålla rent, eller får barnen bara komma in för att äta och sova?!Absolut inte! Jag tycker inte att det är mer jobbigt nu än när jag hade mer färg, och då hade jag inte heller småbarn. Vi äter aldrig i soffan dock. Och stora pojken på 3 år har en fårfäll i sin fåtölj där han alltid sitter när han ser TV.
Däremot trivs jag så mycket bättre i mitt hem sen det blev vitt!
-
Lata sommarhälsningar från en gunga idag...
www.etthusivitt.blogspot.com
-
Oj vad lite det var skrivet här idag, måste vara rekord! Ett "godmorgon" från Tjockkulan på denna sida!! Ni är väl ute i finvädret allihopa. Själv är jag också bara inne en snabbis, ska ut och SLIPA mina förbaskade Ellosstolar nu, har skjutit upp det ett bra tag. Sen blir det målning. Sen ska jag måla en gammal stol med, ska testa shabbytekniken med svart underlag
.
Kram till Kajsa o lilltjejen! Lilla snuttan... Förstår hur du känner dig nu, inte lätt att se sitt barn må så där dåligt.
Bea: Stackars sonen!! Det var verkligen svullet! Tyvärr har jag inga bra råd.
-
Jag målar nog mest helvitt, några få saker är shabby. Halvmatt färg använder jag.swemaria66 skrev 2008-06-02 20:13:11 följande:Någon som vill svara