Vita tråden del 8
Numberone: ÅÅH lycka till nu!! *minns när jag satt här i tråden i höstas med värkar*
Numberone: ÅÅH lycka till nu!! *minns när jag satt här i tråden i höstas med värkar*
Hörrni tjejer, kolla gärna in lite i träfftråden, lite drygt en månad kvar nu ! Ska vi köra på den tiden o platsen eller ska vi gå "under cover"?
www.familjeliv.se/Forum-11-241/m32180294.html
Go morgon!
Här är vi bjudna på pannkakslunch hos kompisar idag!
Peak: Jag är snurrig, det var nog Videli som letade skåp...
Håller med!!
Alla ni som ska börja jobba till hösten önskar jag varmt lycka till! Jag har varit måånga gånger i söka-jobb svängen i och med att vi flyttat runt i Sverige och har aldrig haft en fast tjänst. Jag har dock lärt mig att det ALLTID löser sig och det har alltid blivit bra och lärorikt. Det är ju den där ovissheten som är jobbigast... I Januari är det dags för mig att börja jobba på allvar, då är min föräldraledighet slut, då får nog ni peppa mig! Jag hoppas dock att jag vågar ta steget redan i höst och smygstarta mitt företag...
Det låter kanonfint! Ett månbord eller byrå blir superfint, finns säkert på blocket eller på någon loppis. Spegel är jättefint att stå lutad på byrån tycker jag. House doctor har fina. Jag har den stora hosedoctor spegeln i hallen. Här har jag lite hallbilder:
http://etthusivitt.blogspot.com/search/label/hallen