Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita tråden del 8

Vaniljdröm skrev 2008-05-14 19:13:35 följande:
    numberoneÄr det vit färg eller klarlack du menar?Jag gissar att du menar genomskinlig lack och det har jag sett på sprayflaska men den var nog ganska så blank.
    Får kolla runt på lite olika ställen....
  • numberone
    Kajsa 77 skrev 2008-05-14 20:25:42 följande:
    Nej jag menar tråden här på FL där vi skriver in nya blogginlägg.Är det förresten ngt drag i det nya forumet?
    Det som fanns i en vanlig tråd är stängd men det skulle öppnas en ny för dem som inte hade någon reklam alls i sin blogg och den har jag inte tyvärr
  • numberone
    Anton2005 skrev 2008-05-14 20:41:19 följande:
    Numberone-Skulle just skriva i din gästbok men jag är oinbjuden på din sida :( Får jag kika in?
    Fixar med en gång!!
  • numberone

Kaktus:

Jag tycker att det är finast mot tapeten att bara ha längderna...en hängande lampa i fönstret kanske inte hade varit dumt eller om du har en vanlig stående lampa så kanske en glaskula att ha hängande i fönstret med nåt kul i ex. sand å en bil eller ja nåt annat som hmm jag minns inte vems rum det är, skyller på graviditets hjärna, tycker om, det får ju vara nåt litet...

• numberone

Peak och 13 år emellan:

Är det liten blomma du tänker på så är de i nån ceriserosa...är det dem med stjärnor så finns de bara i rosa och grått.

Att jag kan hålla mig från att inte säga nåt till sambon att det är en tjej är för att jag vet hur lite han vill veta det. Han vill lika lite veta som jag ville veta, vore inte rättvist mot honom om jag sa det till honom då, men visst är jag lite impad av mig själv att jag klarar det

• numberone

Hej!!

Jag älskar Ylva Skarps brädor men ack va dyra de är (ja jag vet att de är värda det egentligen men det går inte att köpa om man inte har ekonomi till det)!! Vem här inne som än gav den briljanta idén om hur man får fin text på brädor har gjort min dag.... Jag känner att jag inte behöver skämmas över att göra en kopia eftersom jag inte tjänar ett öre på det, jag slipper bara lägga ut.... Det måste väl vara ok?! Att göra en liten kopia på saker om det är till en själv, pga att det blir för dyrt annars... BRA att ni håller med mig   igår testade jag att skriva på en planka och det blev ju jätte fint så nu ska jag faktiskt vara så fräck att jag testar med Skarps textning med. Minns inte vem det var som tipsade om att skriva ut och sen kalkera med blyerts på baksidan för att sen lägga pappret på brädan och fylla i bokstäverna men TACK iallafall. Det blev jätte bra!!

Svar på tråden Vita tråden del 8