Vita tråden del 8
Det ljuva livet:
Ne självklart inte, det går ju inte att pilla in så mycket färger ännu men det känns så kalt och jag vet inte hur jag skall ställa möblerna. Det känns bara fel hur jag än tänker...
Det ljuva livet:
Ne självklart inte, det går ju inte att pilla in så mycket färger ännu men det känns så kalt och jag vet inte hur jag skall ställa möblerna. Det känns bara fel hur jag än tänker...
Tack tjejer!
Kikar in och meddelar att jag lever och ingen bebis verkar vara på G så lång ögat kan nå....Ska försöka få ihop ett blogginlägg ikväll, hoppas på det!
milda maränger:
Förstår vad du menade för ett tag sen när du " varnade" för Ikea i Helsingborg!! Jösses vad det såg ut där nere.... blev helt tokig när vi gick där (åkte ner för att vi skulle kolla på fönster på skånska...) fanns ju inget av det jag ville titta på så jag hade världens sämsta shoppingdag!!
Ååå jag är helt lyrisk.... har fyndat jätte fina burkar att ha på skötbordet idag.... Skall slänga ut en bild i bloggen om en liiiiten stund så ni får se....
Nu finns det bild på mina fiiiina burkar jag shoppat i dag (lämna gärna kommentarer i bloggen)
Kaktus:
Jag har nog börjat få lite förvärkar verkar det som....känns härligt att iallafall nåt händer!!
Va roligt att ni tyckte om burkarna.... jag föll direkt för dem å så var de ju billiga med 59 tror jag....
Kram, dags att hoppa ner i soffan med jordgubbar!!