Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita tråden del 8

Hej hej!!

hihi ingen bebis ännu men jag lever mycket på att det börjat förvärka iallafall..... Idag är det fortsatt städning som gäller, orkar nästan ingenting så det tar en jäkla tid. Ska se till att få bb-väskan helt klar med.

• numberone
    Vaniljdröm skrev 2008-05-23 10:13:05 följande:
    numberone!Åh, så spännande! Glöm inte kameran vad du gör.
    Ne det är nog lika bra att packa ner den så den ligger i väskan..... Hoppas så att jag slipper gå över tiden.... 9 dagar ska jag väl klara till men sen vet i tusan hur många dagar det tar innan jag blir fullständigt galen
  • numberone
    MildaMaränger skrev 2008-05-23 10:16:56 följande:
    du vet väl att man har inte gått över tiden förrän efter vecka 42?
    Ja men över det beräknade datumet givetvis.....
  • numberone
    lillafruluva skrev 2008-05-23 10:45:29 följande:
    Hehe, ja vi är ju inne på nummer fyra fick vi veta igår Oj, känner du ingen i nya kommunen då? Annars får du sitta i lekparkerna och prata med föräldrar och fråga
    Åååååå är det en bebis till på väg!!!?
  • numberone
    lillafruluva skrev 2008-05-23 10:50:35 följande:
    Ja, lite oväntat och oplanerat Vet inte exakt hur långt det gått men det borde bli i januari-februari!
    GRATTIS!!!
  • numberone
    Anke skrev 2008-05-23 13:27:56 följande:
    hej tråden,Ni är väl rätt ställe att fråga på. Var hittar man stora vita rottingkorgar? gärna med lock?Vill ha och ha leksaker i i vardagsrummet (dom hamnar ju där i alla fall förr eller senare)jag har inget bra ställe att måla på, så att köpa naturella och måla funkar tyvärr inte.
    Såg ett par på Jysk!!
  • numberone

Hejsan!!

Igår fyndade jag lite på loppisen.... 2 stolar till köket, lite diskhanddukar som aldrig blivit använda eller för den delen färdigsydda och en liten glasburk med gammeldags låsning....

Svar på tråden Vita tråden del 8