-
Glad att se dig igen!!Det ljuva livet skrev 2008-05-15 21:36:11 följande:Hej töser!Skickar in en lite blänkare om att det fortfarande finns lite liv i min blogg..Grattis Lynn, han är verkligen gudomligt fin!
-
Det ljuva livet:
Det är bara fint... längtar så efter att det lilla grynet ska komma ut men det är ju inte så lång tid kvar nu!
Nytt i min blogg.... lilla pianopallen som jag utlovat bilder på (men nu med text på, dock ej färdig ifylld)
www.hemmapavargata.blogspot.com
-
pallen eller rummet? hihiTjock kulan skrev 2008-05-15 22:57:02 följande:Mumberone: Kommer att bli så fint
-
Det ljuva livet:
Guu va fina de första 5 skåpen var.... Tycker de är så vackra (med ny färg så klart)
-
Natti... skall även jag krypa ner nu!!
KRAMAR
-
Godmorgon tjejer!!
Är inne och kikar en snabbis innan det bär av till stan... Hoppas att alla mår bra idag!!
-
Hej alla goa!!
Tack för alla fina kommentarer jag fått om skylten och pianopallen....Det värmde massor!!
Någon frågade efter typsnittet och det heter Mutlu Ornamental detta typsnitt innehållar även åäö vilket är himla bra tycker jag!! Pennorna som jag använt mig av heter Staedtler permanent lumocolor (dry safe) M och F
-
Kikar bara in snabbt och kollar läget lite... har inredningsledigt idag
Kram på er
-
Jag bryter bara ihop här idag.... ingenting stämmer och jag får verkligen inte bebisrum till att bli nå bra.... Det känns bara fel hela tiden, det blir inte det minsta mysigt! Hur har ni fått era barnrum att se fina ut?
-
lillafruluva skrev 2008-05-19 15:45:17 följande:Har du någon bild så kan alla överösa dig med förslag!?
Kan ta en snabbt ...