Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita tråden del 8

Camilla R skrev 2008-06-17 09:33:15 följande:
    Vi har en sådan garderob i vårt sovrum. Vi har gjort den allra enklaste lösningen. Antonius (stativ med trådbackar) från IKEA som står under snedtaket. Mycket förvaring för tröjor, byxor, dukar osv. Samt att man kan ha förvaring ovanpå. Kanske inte den allra snyggaste lösningen, men den är praktisk
    Har funderat på trådbackar men skulle nog vilja ha nå´t som man fäster på väggen, något typ av hyllplan.
  • Anton2005
    MildaMaränger skrev 2008-06-17 13:09:49 följande:
    Hej hopp.. jag är här. Värkarna har stannat av och nu har jag bara lite mensvärk och svag ryggvärk. Jag ska pausa lite från FL, jag mår inte så bra i huvudet just nu. Jag tror att värkarna satte igång något i huvudet på mig. Jag känner mig ensam, trött, deppad över en massa saker, känner att sambon inte förstår och bara gör en massa skoj när jag sitter hemma och är uttråkad, har ont och inte orkar ta mig ut. Vädret är dåligt, dvd trasig, bara vissa tv-kanaler är paj, pengarna är slut... jag orkar inte vara trevlig längre.. jag återkommer när jag mår bättre. Kram på er...
    Ta hand om dig sista tiden innan förlossningen nu. Jag förstår hur du känner för jag är precis likadan. Sista dagarna har jag börjat gråta för minsta lilla och stackars sambon får ut för allt. Det är jobbigt att känna att man villa göra massa saker men varken kan eller orkar. Kram
  • Anton2005

Nu har jag varit iväg och köpte en Nikon D40. Fick tag på en hos Audio Video här i stan för 3995:- Verkar inte vara så lätt att få tag på dem nu, jag tog den näst sista.

• Anton2005
    tjenixen skrev 2008-06-17 13:34:46 följande:
    MM: kramar om. Det ÄR jobbigt sista tiden men snart mår du bättre, hoppas jag.Anton: En kram får du med.
    Tack Glad
  • Anton2005
    Videli skrev 2008-06-17 20:50:55 följande:
    Jag är oxå här... Men gråter fick just ett mail ifrån Vita Rummet där hon berättade att stlarna kommer ifrån kallholmen och kostar 3700 st skulle bli över 40 000 kr bara för stolarna jaha då fårman plocka fram en B-plan
    Hjälp vad dyrt. Vilken adress hade du där man kunde se huset ni köpt? Tänkte visa sambon vad fint det är
  • Anton2005
    Videli skrev 2008-06-17 21:43:16 följande:
    Man vet inte riktigt, för den har tillhört en Herrgård som ligger brevid. Men på 80-talet så såldes lillgården (våran gård). Men i papprerna står det 1909, men det finns timmerstockar i huset som är ifrån 1700-talet och stora herrgården, är från 1700-talet.Hängde du med där, svammel svammel
    Ja alla hus äldre än 1909 har fått byggår 1909 så då är det säkert mycket äldre. Superfint är det iaf
Svar på tråden Vita tråden del 8