• Mizzz

Linköping, någon?

Tjo!
    Hitta denna tråd precis nu, tänkte hoppa in.
    Har en son på 1 år. och bor just nu i Valla/ryd (studentlgh vid campus). Kommer flytta till Johannelund snart där vi har köpt en lgh. Själv är jag 25 och kommer från norrköping från början. Pluggar till civ-ing på universitetet osv...

Jag är gärna med på fika, men kan bara på em då jag pluggar fm och sonen är på dagis till kl 14. Men efter 14 så kan jag nästan varje dag!

• Mizzz

Ja, än så länge har jag bara fastnat vi dator, ska plugga inför tentor i juni så måste börja nu, ska ta ifatt sånt jag missa under graviditeten.
    Ska sätta mig på terrasen och plugga nu nån timme innan sonen ska hämtas.

Om det är någon som har tråkigt i em så hittar jag gärna på något! Har försökt att ragga lite på kompisarna men ingen verkar ha tid :(

• Mizzz
    glitterkorn skrev 2008-05-05 12:29:39 följande:
    Skulle gärna gjort det men har svårt att ta mig i väg i dag , pa att sambo jobbar och jag är utan bil ( och pengar  )Såg att du skulle flytta till johannelund jag bor i jakobsdal det ligger drygt 15 min där ifrån  jag går på bvc där
    OK, skoj!
    Vi kommer tillgång till lghen precis innan midsommar så vi flyttat väl strax efter det. Vi kommer bo på skogslyckegatan (högst upp för backen vid centrumet). Längtar jätte mycket efter flytten, men känns lite närvöst oxå, känner inte till "andra sidan" stan så mycket. Har aldrig varit där innan vi titta och köpte vår lgh.
  • Mizzz
    glitterkorn skrev 2008-05-05 12:37:00 följande:
    Det är en trevlig sida av lkpg tycker jag ;)vart kommer du i från från början ? vad läser du ? tusen fråger ;)
    Från norrköping kommer jag.
    Jag pluggar Industriell ekonomi
    Ingen fara, jag svara så gärna.
    Själv då? Kommer du från stan?
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-05 12:40:43 följande:

Jag kommer oxå från Norrköping från början, har snart bott här i 5 år.Vart i Norrköping bodde du?