Elli80 skrev 2008-05-23 14:57:43 följande:
Hejsan!Äntligen något nytt ang. sambons jobb. Saab defens vill anställa honom som dataingenjör och erbjuder honom en tjänst trots att de inte har ngt jobb åt honom än. Skumt!!! De ville väl snärja honom antar jag, å jag som vill ha honom hemma hos mig istället...Så nu lutar det åt att vi kommer ner till Linköping mer förr än senare om jag säger så... Undrar så var vi kommer få bo. Var ligger saab? Finns det något trevligt område i närheten eller ligger det helt off???Hur har ni det annars? Gabriel har sovit sedan 12 ungefär... så jag har jobbat med en hemsida som jag har ansvar för. Tycker nog att lillkillen kan vakna så vi kan ta en promenad...
Dett ligger ganska nära dit jag ska flytta, johannelund. Inte alls så off, ganska lagom tycker jag :) Va skoj då att han fick jobb!
Vad är det för webbsida du gör?
Jo, vi har det bra här, är inne på slutspurten av tentapluggandet nu, har börjat kolla på gamla tentor och det känns ganska bra just nu. Tentan är inte förrens den 3 juni, så jag har ju lite mer än en vecka till på mig.