• Mizzz

Linköping, någon?

Gomorgon allihop! Så spännande att få träffa så mycket nytt folk idag och få se en massa småttingar! Man kommer knappt ihåg hur det var fast det bara var ett år sedan!

Ska ni göra något speciellt fram till em?

• Mizzz

Mitt liv går ut på att plugga just nu. Har tänkt att sitta vid datorn 29 min till sen blir det maraton framför analysboken, gränsvärden och integraler. Måste ta ifatt ca 200h studier på 4 veckor.

• Mizzz
    Missnööjd skrev 2008-05-07 09:38:37 följande:
    God morgon!Här var vi uppe med tuppen för att ge Alvas pappa frukost på sängen, han fyller år idag. Alva har sovit oroligt inatt (igen) så är lite lagom seg... Känner du att plugget går bra då lillisen? Jag har tre tentor att ta igen och borde inspireras av dig. Men har svårt att ta tag i det. Första tentan är om två veckor och jag har knappt börjat. Lite stressat
    Haha, inspireras inte av mig, jag är slö och har inte lämnat dator än ;)
    Men NU ska jag göra det!

Pluggandet går bra, bara jag pluggar så att säga. Började lossna lite igår efter att jag räknat några tal.
  • Mizzz

Jo, måste bara säga att det finns en lite risk att jag blir sen idag. Igår sov Linus över hämttiden på dagis och gör han det idag igen så kanske jag inte riktigt hinner till 14:30. Men jag har missnööjds telefonnummer så jag hör av mig i så fall!

• Mizzz
    Cia80 skrev 2008-05-07 11:11:45 följande:
    Räknas jag som mamma eller barn?
    Jag tror du räknas som någon slags kombinerad mamma+barn, allt i ett liksom
  • Mizzz
    Ionea skrev 2008-05-07 11:21:27 följande:
    Nu ska jag sluta fylla ut sidan, lovar!
    Hehe, jag är bra på det där oxå! Men det gör inget, som sagt, bara roligt att läsa!
  • Mizzz
    TheLove skrev 2008-05-07 10:50:32 följande:
    Jag tänkte ta med kameran idag. Om det är okej tar jag gärna lite bilder och lägger upp på min bilddagbok om ni tycker det är okej... tycker ni inte det får ni säga ifrån. familjenl.bilddagboken.se/p/editPresentation.... här kan ni kika lite sen om ni vill :)
    Helt ok!
    Länken funkar inte för mjig, tror du missat något i den.
  • Mizzz
    Mizzz skrev 2008-05-07 11:25:16 följande:
    Helt ok!Länken funkar inte för mjig, tror du missat något i den.
    nu kom jag in!
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-05-07 11:30:36 följande:
    Pratade med min mor om det. Vad jag och sambon känner nu är att vi vill nog ha minst en vecka för oss själva innan vi tar emot besök. Min mor tyckte det var alldeles för lång tid att de inte skulle kunna hålla sig borta. Tror det hade varit skillnad om de bott i stan för då kunde man ju gjort besöket kort. Nu måste de åka 8 mil enkel resa och då vill man ju att de kan stanna ett tag.Tänker jag konstigt?
    Nej det tycker jag inte.
    Sambons föräldrar bor i sthlm och de kom ca 10 dagar efter att Linus föddes och stanna över en helg. Men de fick fixa all mat osv under helgen så då blev de till mer hjälp än börda. Säg det till dom, att ska de komma tidigt så får de fixa hushållet hos er så ni kan ta det lugnt.
  • Mizzz
    dinana skrev 2008-05-07 11:38:13 följande:
    Jag bor också i Linköping... har bott här länge, men känner inte en kotte här... hänger gärna på.
    Hej! Välkommen då!
    Vi ska ha en fikaträff idag kl 14:30, antar att det blir för hastigt på men du är ju välkommen om du vill!
Svar på tråden Linköping, någon?