• Mizzz

Linköping, någon?

Fika på onsdag kl 14:30, vi ses vid fontänen utanför nordea:
    Lillisen
    Cia80
    glitterkorn
    Snobben79
    Lovelyy
    Leos och Vincents mamma
    Missnööjd
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-05-07 12:34:38 följande:
    Ja, det kanske är säkrast Nu när jag pratar om det känns det ju så långt bort och så overkligt. Jag har ju knappt fattat att jag verkligen ska bli mamma...scary
    Känner igen det där. Man fattar nog inte riktigt förrens man faktisk har underverket i armarna.
  • Mizzz

Ja, trädgårsföreningen nästa gång då!

Ska vi kanske försöka bestämma nån dag nästa vecka?
    Jag kan inte på tisdag och onsdag, annars är jag fri.

• Mizzz

Trädgårn.
    Måndag eller Fredag passar lika bra vilket som för mig. Fredagen fyller jag år men jag har inget under dagen att fixa med iaf.

Ionea:
    Ja, det är liknande den kontrollen på BB. Fast de är nog lite nogrannare här, läkarn på BVC har oftast lite mer tid för just dig (det är ju en bokad tid). Så upplever jag det iaf.

• Mizzz
    dinana skrev 2008-05-08 11:50:25 följande:
    Humm, är rätt ny i Linköping, så lite svårt att se framför mig vad det kan ligga. Men kanske jag har gått där någon gång. Är det innan kyrkogården?
    SVårt att förklara tror jag

Gå in på eniro och sök på tex Klostergatan 56 i linköping (på koarta alltså ) Där ser du ett grönområde till vänster om den gatan. Grönområdet är omslutet av drottninggatan, klostergatan, lasarettsgatan och djurgårdsgatan. Det grönområden är trädgårdsföreningen
    ♥♥♥ - Linus 2007-04-21 - ♥♥♥
  • Mizzz
    Fika i trädgårdsföreningen måndag 12/5:

-Leos och Vincents mamma (har då med mig Leo oxå)
    -Lovelyy (men Elliot har blivit sjuk så jag kanske inte kan ändå)
    -Snobben79
    -Ionea (ska på efterkontroll kl 14.00 men kan innan och efter)
    -dinana (kan vilken dag som helst)
    -Lillisen

Fika i trädgårdsföreningen fredag 16/5:

-Leos och Vincents mamma (helst den dagen)
    -Snobben79
    -Ionea
    -Lillisen
  • Mizzz
    Ionea skrev 2008-05-09 19:39:14 följande:
    Kan man ge vatten till en 10 veckors i detta vädret?? om man misstänker att han behöver få i sig lite vätska??
    Så länge det inte är varmare än så här så räcker bröstmjölk. Förra året då Linus var liten och det var 34 grader varmt där i slutet av maj/början av juni, då fick han nån tesked vatten, men annars så klara han sig med bara bröstet.
  • Mizzz
    Fika i trädgårdsföreningen(?) måndag 12/5:

-Leos och Vincents mamma (har då med mig Leo oxå)
    -Lovelyy (men Elliot har blivit sjuk så jag kanske inte kan ändå)
    -Snobben79
    -Ionea (ska på efterkontroll kl 14.00 men kan innan och efter)
    -Lillisen (kan från kl 14:30 och framåt)
    -Line & Cornelia
    -Missnööjd (På eftermiddagen, BVC på fm)
    -glitterkorn
    -Elphaba

Fika i trädgårdsföreningen(?) fredag 16/5:

-Leos och Vincents mamma (helst den dagen)
    -Snobben79
    -Ionea
    -Lillisen (kan från kl 14:30 och framåt)
    - Missnööjd (helst fredagen )
    - glitterkorn
    -Elphaba

Kanske ska lägga till att jag inte kan på fm
    Ja, har oxå hört att de ska bli kast väder igen!!! Grrr. Men vi får väl vara nån annan stans då.
    Som någon sa så kan man ju se både Måndag och Fredag så alla kan vara med när de passar bäst för just dem.
  • Mizzz

som sagt 14:30 passar bra för mig

Ang plats:
    Ja, claras funkar ju såklart. Kan inte på rak arm komma på nåt bättre just nu. 12-13 grader kan bli lite kalt att sitta ute eller? Men man kan ju ta träff på samma ställe som sist (vid nordea) och bestämma då när vi vet exakt väder och temp?

Elphaba: om är i trädgårn så finn där ett fik/resturang. Men jag tror det bästa är att ta med eget. Man sitter normat på filtar på gräset.

• Mizzz
    Elphaba skrev 2008-05-11 19:31:08 följande:
    Lillisen: problemet med att bestämma på plats om trädgårdsföreningen är på tal är ju huvruvida man ska ta med sig eget fika eller inte :) - Men det funkar för mig, kan ju gå förbi ett bageri mellan mötesplats och t-föreningen isf och införskaffa fika om det blir aktuellt, du har nog rätt i att det kan bli kyligt i längden att vara ute vid 12-13 grader om man ska sitta stilla ;) (För en okunnig, vart ligger Nordea, är det vid stadium, eller är det en annan bank som ligger där?)
    Det är handelsbanken som ligger vid stadium. Nordea ligger vid trädgårdstorget.
Svar på tråden Linköping, någon?