• Mizzz

Linköping, någon?

Cia80 skrev 2008-06-13 10:29:47 följande:
    Härligt!Ska ni ha ett stort bröllop?Här är det lugnt på värkfronten, än så länge.
    Nja, slottet rymmer 80 gäster, så det är gränser. Minst 50 pers måste dte va oxå. Vi har tänkt oss 65-70 gäster...

Hehe, satt på claras och vänta på er, men ingen dök upp, ser nu varför.
    Jag kan alla dagar efter kl 11, utom midsommar då jag såklart inte kan.
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-06-14 17:46:01 följande:
    Jag har sovit en stund nu och det har inte gått över så nu är jag nästan lite nervös Ja, andas är jag duktig på, iaf. enl. barnmorskorna som höll i födslokursen som vi var på idag Så det blir till att sitta och flåsa till fotbollen nu. Gissar att sambon inte vill röra alltför mycket på sig under matchen
    hihi, hoppas det blir tvvå vinster till Sverige ikväll då

Vad tippar ni för resultat i fb-en? Jag tror på 2-1 till spaien (tyvärr).
  • Mizzz

Cia: Det sätter nog igång snart ska du se! Jag tror inte att ni kommer få fira midsommar normalt iaf

Här packar vi för fullt nu. Får nykeln till nya lgh på onsdag och efter det börjar vi flytta. Den 25 går stora lasset.

• Mizzz
    Cia80 skrev 2008-06-15 11:37:27 följande:
    Åh, jag hoppas verkligen att du har rätt! Vill ju träffa Skrutten nu Kul att flytta till nytt. Förlåt för mitt dåliga minne men vart var det ni skulle flytta?
    [/citat]

Till Johannelund ska vi flytta.
    rply skrev 2008-06-15 11:39:50 följande:
    [citat]
    Hej. Vi ska antagligen flytta till lkpg, som att min man antagligen får ett jobb där.Nån som har tips på vart man ska bo i lkpg? Har ingen aning jag ja. Kram på er :)
    Svårt att svara på om man inte vet hur du vill bo. Alla områden har ju olika "egenskaper"
  • Mizzz
    rply skrev 2008-06-15 12:00:28 följande:
    ehm, iaf hyresrätt :) har ju hört lite om skäggetorp oså.Men ja, tips :D
    Hmm.. vet inte hur mycket du kollat runt hos hyresvärdar. Men www.stångåstaden.se (det komunala) har ganska bra beskrivningare av områdena. Lättare att du läser själv då det finns ganska många att välja mellan. Sen kan vi ju kanske svara lite mer om du kommer med ytterligare frågor
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-06-15 12:03:57 följande:
    Lillisen,Ahh, så var det ja. Inte för att jag har den blekaste om vart det ligger, men det blir nog bra
    hehe.. utmed brokindsleden, brevid berga...
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-15 17:56:05 följande:

Nån som vill fika på tisdag eller onsdag? Kan hela dagarna då.
    jag kan efter 11 båda dagarna..
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-06-15 18:02:02 följande:
    Lillisen,Värken finns där men inga som går att klocka. Flåsade mer igår än vad jag hittills har gjort idag.Men nu vet jag att det inte går över efter vila ialla fall Så nu vill jag bara att det ska sätta fart
    Ok, låter ju ganska låvande iaf. Jobbigt att ha ont så länge. Du får väl ringa snart så de får kolla på dig, tror nog att de kollar eftersom du haft såhär så länge nu.
Svar på tråden Linköping, någon?