Linköping, någon?
</i>
Missnööjd, för att det inte fanns en sluttag. Så allas inlägg blir kursiva tills det komma ![]()
</i>
Missnööjd, för att det inte fanns en sluttag. Så allas inlägg blir kursiva tills det komma ![]()
hehe.. funka inte att avsluta..
<i></i></i>
kanske du som måste göra det.. test..
Jag kan fika alla dagar denna vecka tror jag.
Ja, syskon, det blir nog verkstad nästa sommar hade vi tänkt oss. Vi ska ju gifta oss den 11 juli 2009, och jag vill varken ha en liten eller vara gravid då. Så det blir efter det.
Dinana: Men skönt då att det inte blev något, även fast ni antagligen hade tyckt de va ok om det va något.
Cia: Skoj med ett till UL. Gjorde ett i vecka 34 med linus. Det gick inte att se så mycket, men en fin profilbild fick jag iaf med mig hem :). Hur kommer det sig att du får ett tillväxtul?
jag kan från kl 12:30 (fast linus vill nog sova några timme då, funkar iofs i vagnen) imorrn. och från kl 11:30 på torsdag, samma med sovandet då.
missnööjd:
Hehe hoppas du får med honom då1 Vore skoj att vara gravida ihop igen! Men man ska väl inte vara så säkra på att man blkir gravida samtidigt även om man börjar försöka samtidigt.
Ush, har mått så dåligt senaste veckan, typ graviditets illamående och yr. Det kommer och går under dagarna. Men det är helt fel tid på månaden, hade mens för 2 vrckor sedan och jag har spiral, så det kan ju inte vara nåt. Fortsätter det får jag väl kolla upp det...