• Mizzz

Linköping, någon?

Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-26 08:16:29 följande:
    Ang. fika så kan jag inte idag o inte imorgon, men jag kan på onsdag, torsdag o fredag..eftermiddag alla de dagarna. Nån son vill fika då?
    Jag kan samma dagar, på em. Så jag tar gärna en fika!
    ♥♥♥ - Linus 2007-04-21 - ♥♥♥
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-05-26 14:17:20 följande:
    Elli,Svårt att veta det där. Men vi ska väl gå och kolla på en sen när Skrutt kommit ut.
    Vill ni kan ni få köpa vår för nån hundring...
    För oss var det ovärdligt att ha då Linus varken ville vara i sjal eller i vagn.

Nu ska vi iväg och handla!
  • Mizzz
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-26 14:43:15 följande:
    Kollade vädret på corren o det ska tydligen vara strålande sol o 21 grader på torsdag eftemiddag, vi kanske ska ta den dagen o ha picknick i trädgårdsföreningen då? O om det är dåligt väder så kan vi ta claras?
    Trädgårdsföreningen låter bra tycker jag! Det ska ju bli jätte bra väder hela veckan
  • Mizzz
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-26 14:47:54 följande:
    Ja, vi kan ju ta onsdag oxå iofs, fast då skulle det vara lite kallare, 18 grader
    Jag är med alla dagar som går
    Ja, men av lite nuvunnen erfarenhet med 1-åring i trädgårdföreningen så är det inte så mycket stillasittande för mig iaf, så det gör inte så mycket om det "bara" är 18 grader Oftast är det ju varmare i solen.
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-05-26 16:48:51 följande:
    Lillisen,Vad är det för modell ni har på bärselen?Jag vill helst ha sån som avlastar axlarna...så man inte har all tyngd där.
    Vi har orginal, inte active.
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-05-26 18:29:42 följande:
    Lillisen,Ok, det är sån som man bara bär med axlarna?
    nja, det går ju upp på ryggen oxå, det ligger liksom en kors på ryggen som det är meningen att vikten ska hamna på.  Själv tyckte jag inte att vikten låg på axlarna. Men det är väldigt olika hur man upplever det.
  • Mizzz

Det har vi nog. Har igen annons ute och vet inte om vi känner att vi vill lägga energi på det heller. Vi köpte den billigt och säljer vi den så säljer vi den för som sagt nån hundring. Självklart kan ni få prova!

Cia80 skrev 2008-05-26 19:04:04 följande:
    Lillisen,Ok. Det bästa vore ju om jag kunde prova med Skrutt, men ni kanske inte har kvar den då?Glitterkorn,Jag kanske också tycker det är bökigt. Såg en mamma på ett fik häromdagen som hade bebis som låg i vagnen. Bebis tyckte det var tråkigt, så mamman slängde på sig selen och satte ner bebis där. Gick sen runt och vaggade en liten stund, sen sov bebis gott
  • Mizzz
    Fika i trädgårdsföreningen vid bra väder o Claras vid dåligt väder, torsdagen den 29/5 kl. 14.30:

Leos och Vincents mamma
    Missnööjd
    glitterkorn
    Dinana
    Lillisen
  • Mizzz

Både activ och synergy har ryggplatta. synergy är bara i nåt mer luftigt tyg som ska vara svalare.
    Du kan läsa mer här:
    www.babybjorn.se/Countries/Sverige/

Och, jo de är ganska dyra, speciellt som man bara kan använda dem ca ett halvår.. kring 1200-1500kr..

Cia80 skrev 2008-05-27 11:02:29 följande:
    Snobben,Är kanske en sån jag tänker på då? Det finns ju de med ryggplatta och sen även ett höftbälte, men de kanske är svindyra. Har inte kollat utbudet i affärer utan bara sett dem "gåendes" på stan.
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-05-28 11:26:45 följande:
    Ionea,Ehum, ingen bb-väska packad än. Men det kanske börjar dra ihop sig. Den molande mensvärken har dykt upp, som jag nu fått veta är förvärkar Så nu måste jag väl säga att en förlossning känns lite närmare än vad det har gjort förut. Men jag vad jag förstår så kan man få gå med den här mensvärken i flera veckor.
    Jag gick med det i ca 5-6 veckor. Men det är ju olika för alla Spännande iaf! Jag packa BB väskan i vecka 38. Tänkte att det inte var så viktigt, man har ju MASSOR av tid innan man måste åka in från det att det sätter igång (jag fick hela 3h)
Svar på tråden Linköping, någon?