• Mizzz

Linköping, någon?

Cia80 skrev 2008-05-28 12:16:08 följande:
    Elli,Uj!Just nu molar det, kan inte påstå att jag har värkar. Fast iofs, jag vet ju inte värkar ska kännas. Men på en skala från 1-10 så ligger det ungefär på 3 tror jag. Jo, jag vet väl ungefär vad som ska med...så det är väl egentligen inget att vänta på. Får försöka ge mig ut och handla lite proviant. Tänkte någon tidning, dextrosol, kanske cola? Vad tror ni om det?
    Personligen, jag tror inte att du kommer ha tid att läsa
    Cola är bra! Jag hade ganska mycket sånt med mig, behövdes efteråt för att orka.
    Hmm, har du så "mycket" värk. Kanske är något på G då?

Bästa tipset sen är att vila så du orkar med en ev maratonförlossning. Själv var jag dum nog att sitta vaken hela dagen och kvällen fast att jag kände att det var på G, det resulterade i att jag inte sov på 3 dygn.
    ♥♥♥ - Linus 2007-04-21 - ♥♥♥
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-05-28 12:27:41 följande:
     Uj, du får inte säga så, då blir jag ju nästan exalterad Tänk om jag bara inbillar mig allt. Precis som jag gjorde de månader då jag var skengravid
    Hehe, om jag säger så här. Du VET när det är på G. Är du inte säker så är det säkert inget (finns undantag). När det verkligen är på G som kommer du inte ha några tviviel.
  • Mizzz
    mamma till lilla skrutt skrev 2008-05-29 07:00:28 följande:
    Snälla - stora scenen. Annars måste jag ( som bor på andra sidan TRädgårdsföreningen ). Gå en låååång omväg.
    Känner lite samma sak. Men man kan väl ha två mötesplatser. De som ändå går förbi trädgårdstorget kan ju plocka upp de som inte hittar där och så möts vi vid stora scen efter det. kring 14:40-45 eller så?
  • Mizzz

Cia: spännande ju!
    Min tapp var inte helt utplånad när jag kom in, men knodd var ute 10 timmar senare iaf

• Mizzz
    glitterkorn skrev 2008-05-29 18:06:55 följande:
     är det så för någon av er oxå att det inte går och komma in på familjeliv alls i bland? Var så nyss här igen , flera gånger varje dag blir d så :S
    Ja, alla har så. Det har med att man hamnar på en av deras servrar som krånglar (rättare sagt på server 3) Man ser vilken man är på genom att titta längst till höger på sidan i den lila randen. Just nu är jag tex på server 5 och det står 5-141....
  • Mizzz
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-01 22:37:16 följande:
    Nån som vill picknicka/fika i veckan?Kan samma dagar som vanligt..
    Jag kan på tisdag em och onsdag...

I helgen har vi varit på sambons examenshögtid. Först var det tal och udelning av diplom i konsert och kongress och sen sittning i kollegium. Linus var jätte duktig hela tiden, inget gnäll , blev lite rastlös under middagen men då tog vi bara ut honom en stund så fick han springa av sig lite
  • Mizzz
    Picknick i trädgårdsföreningen tisdag eftermiddag:

Leos och Vincents mamma
    Lillisen
  • Mizzz

tips till er som inte kan föra fetstill (inte har plus)... sätt < b > innan det ni vill ha i fetstil och < / b > efter (fast utan mellanslag)... Det funkar även med "i" = kursiv och och "u" - understruket...

• Mizzz

hur blev det. Det blir ingen träff idag antar jag?

• Mizzz

Jag kan bara imorrn, hela dagen dock...
    På torsdag åker vi till sthlm, sambons bror tar studenten då...
Svar på tråden Linköping, någon?