Linköping, någon?
Min termometer visar 14 grader + att det blåser kalla vindar. Tror inte att det är så trevligt att sitta still ute, eller? ![]()
Min termometer visar 14 grader + att det blåser kalla vindar. Tror inte att det är så trevligt att sitta still ute, eller? ![]()
japp! ses sen!
Klistrar in den senaste "deltagarlistan" jag hitta för tråden. Kan vara bra för att sätta namn på alla nicknames här intte
Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
Nae, jag måste tyvärr ställa in. Pappa kommer kring 14 och vill gratta mig och sen ska vi ut och titta på ett slott som vi tänkt gifta oss i nästa sommar.
Fika i trädgårdsföreningen(?) fredag 16/5:
-Leos och Vincents mamma (helst den dagen)
-Snobben79
-Ionea
-dinana (kan vilken dag som helst)
- Missnööjd (helst fredagen )
- glitterkorn
-Elphaba
Fyller 25 idag så vi har firat med nåt glas mousserande och lite myskväll framför tv:n. I övrigt har vi inhandlat grejer till en grillfest för området jag bor i, ganska mycket att handla ;) och nu blir det sova!