• Mizzz

Linköping, någon?

Cia80 skrev 2008-06-15 19:12:17 följande:
    Lillisen,Åh, tror du?Fast samtidigt känns det så fånigt att ringa när man inte har så jätteont, men det är ju som sagt jobbigt. Det tar på krafterna. Som tur är så kan jag somna ifrån det.
    ja, håller det på "för" länge kanske du behöver hjälp att slappna av och vila. Överdriv lite om du ringer, då tror jag absolut att de är lite mer villiga (om de inte har för mycket att göra) att kolla hur det ligger till.
  • Mizzz
    ciccielv skrev 2008-06-15 19:15:18 följande:
    jag kan onsdag,följer gärna med på fika om man får det?hittade denna tråden igår.
    Hej och välkommen hit! självklart är du välkommen att fika med oss!
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-16 18:07:28 följande:

Var det nån mer än lillisen o jag som kunde tänka sig att fika imorgon eller på onsdag?
    ciccielv ville väl med på onsdag?
    Missnööjd kanske vill oxå, hon är väl tillbaka från gotland idag.
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-16 19:59:09 följande:

Ok, då kanske vi kan ta det på onsdag då.Vilken tid passar bäst?Jag kan på förmiddagen o sen på eftermiddagen vid 14.30. Hämtar Leo på dagis 14.00 så jag måste ge mig iväg från stan senast 13.10. Så jag tänkte en fika vid 11-11.30?
    Vi ska va på banken kl 10 för att slutföra köpet av vår lgh, tar väl nån timme, och sen hämta Linus efter det. Så jag kan från ca kl 11:30 och framåt.
  • Mizzz
    Missnööjd skrev 2008-06-16 21:57:21 följande:
    Hej Hej!Nu är vi hemma igen. Resan grumlades av att min farfar blev dålig i fredags kväll, svårt att tänka bort det. Vak sattes in och han somnade in i morse, i sömnen, med farmor och min far bredvid sig. Lugnt och stilla, precis som han ville Nu är han där han vill vara, men ändå tungt och sorgligt för oss som är kvar...Jag är förmodligen med på fikat på onsdag, skönt att få komma bort och skingra tankarna lite.. Kan behövas En positiv sak med dagen är dock att jag blev godkänd på sista tentan. Så nu är alla tre tentor avbockade och jag har inga rester inför höstens studier. Skönt! Ta hand om er och era kära!
    Usch, skönt att det gick lugnt och fint för din morfar, men jobbigt ändå när någon går bort. Vet inte riktigt vad man ska skriva?
    Grattis till klarade tentor!!! Själv fixa jag inte min, tillsammans med lite över 60% andra. Så tentan var lite svårare än den borde, fler bör klara den. Tyckte att jag var tillräckligt förberedd..
  • Mizzz

goseklump: Välkommen hit

Cia: Hur går det för dig? "Värkar" det fortfarande?

• Mizzz

Cia: Ok, du får ta två panodil till innan läggdax och hoppas på att det hjälper lite. Eller att de inte hjälper och att det blir förlossning istället. Men det låter ju som om du är riktigt nära nu, så vad du än gör just nu så ansträng dig så lite som möjligt och vila/sov så mycket du kan, det blir inte mycket av den varan sen.

P.s Det är klart bebben tänkt titta ut till midsommar, mamma och pappa ska väl inte få fira det ifred

• Mizzz
    goseklump skrev 2008-06-16 22:42:42 följande:
    Hmmm, och jag som inte är så datavan. Hur gör jag då ? Skriver listan om igen ?
    skriv bara samma uppgifter om dig själv som vi har gjort, så sätter Elli in det i listan
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-06-16 22:50:31 följande:
    Lillisen,Är inte så förtjust i att ta tabletter, men det är väl säkrast för om jag ska ringa förlossningen igen så kommer de ju bara säga att jag ska ta två Panodil igen Jag gör inte många knop nu. Imorgon har jag dock tänkt och gå på vattengympa, det kanske kan dra igång nåt Vore skönt om bebis kom innan midsommar, då slipper jag besök av svärmor. Får man säga så?? Orkar inte riktigt med henne just nu.
    Klart man får säga så, även om jag inte kan relatera, har världens bästa svärmor! Hon hade nog tom fått va med på förlossingen om hon ville

Ja, jag vet hur det är med tabletter, tar sällan/aldrig det heller. Sen tyckte jag det var lite elakt av BM att säga att man skulle ta det, liksom hallå! Man ska ju föda barn, det gör mer ont än lite huvudvärk!!! Men men, som sagt, bra att ändå tar så man kan avfärda det rådet.
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-06-16 22:57:18 följande:
    Lillisen,Det är inget fel på henne, vi kommer överens och så. Men ibland kan hon bli lite för mycket. Skulle inte vilja ha med henne på förlossningen.Kanske är lika bra att ta tabletter innan jag lägger mig då.

Nu ska jag iaf sova, linus lär vakna strax efter 6 imorrn!! Gonatt!
Svar på tråden Linköping, någon?