• Mizzz

Linköping, någon?

Cia80 skrev 2008-07-08 11:28:02 följande:
    dinana,Hon var inne och bökade med ett finger runt tappen och hinnorna.Bm tror att det kommer dra igång idag eller i natt, men jag ska nog inte hoppas för mycket. Men tänk om hon har rätt...då är det ju snart!
    Ja, det är ju lite omtvistat det där om hurvida hinnsvepning hjälper eller ej. Spännande iaf! Hoppas det sätter igång nu då! Känner du något?
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-07-08 11:53:15 följande:
    Lillisen,Glömde nämna att jag har sammandragningar, men inga som gör ont...än så länge.
    Ok. Jag hade helt smärtfria samandragningar i ca 12h innan allt drog igång. Se var dock sånna att man kunde klocka dem. 1 min långa och 5 minuter emellan från första samandragningen.
  • Mizzz
    Marayah skrev 2008-07-08 16:45:28 följande:
    Japps då har vi fotat oss till tidningen då. Så v 28 kommer lille Filip med familj i corren. Vart vill ni ta fikat helst då??? Vilken tidpunkt funkar bäst för er?
    Spelar inte så stor roll var, bara det är barnvänligt. När på dagen spelar ingen roll heller...
    Jag kan imorrn och på torsdag, ej fredag.
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-07-08 17:47:08 följande:
    Jenny,Uj, nu fick du ju mig att hoppas igen En fråga bara, hur kommer det sig att ni inte vill/kan fika när era respektive har semester?
    Vi har precis köpt lgh och har en hel del tapetserings förberedelser att göra, sen ska man ju semestra då oxå Dessutom ska vi tömma och städa vår förra lgh. Så det är fullt upp under semestern.
  • Mizzz

maraya och Leos och Vincents mamma:
    Ska vi säga imorrn? Fika på Claras eller så? Vilken tid?

• Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-09 13:16:40 följande:

Ja, det kan vi ta. Ska vi säga 14? Är nog inte så mycket folk där då.
    Låter bra! Jag kommer iaf
  • Mizzz
    Marayah skrev 2008-07-09 16:31:39 följande:
    Ska till bvc kl 13.30, men ja kan komma när de e klart. Tar juh inte många minuter med bussen till stan.... Vart ligger claras?
    Järntorget. Gå ner mot stångån från trädgårdstorget så hamnar du rakt på det.
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-09 18:35:09 följande:

Ska vi säga 14.30 imorgon istället? Så att alla hinner dit.
    Blir bra
  • Mizzz
    Marayah skrev 2008-07-10 08:31:55 följande:
    Lillisen: Hur ska vi göra idag??? Ska vi fika iaf?
    Oj, nu är jag ganska sent ute kanske. Jag fikar gärna iaf! Om du hinner se detta.
  • Mizzz
    dinana skrev 2008-07-10 10:33:39 följande:
    Någon som hört något från CIA80?
    Hon hade värkar igår kväll/natt + att det verkligen är dax nu - så det är ju inte omöjligt att hon ligger och kämpas som bäst nu HOn brukar ju alltid va online på morgonen oxå..
Svar på tråden Linköping, någon?