• Eleora

** Kalmartråden **

Nu är det dags för en ny tråd, vi är några som pratar här, de flesta har barn eller är gravida nu, men det finns även de som fortfarande kämpar.

Så bor du i området runt Kalmar, så hoppa gärna in, det är bara kul att bli fler!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-06 10:58
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-11-262/m19862696.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23251883.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-262/m26544303.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m29385655.html

• Svar på tråden ** Kalmartråden **
  • L C

Lilla Ia: Hahahaa, midsommarfyllan var ju en bra idé...

Mia: När har du ÄL? Jag har runt lördag/söndag... Så nu jäklar... Hihi

LL: Nu är vi nyfikna!!

Vad ska ni göra allihop i midsommar?

• Lev livet som du borde ha gjort

Hej tjejer!! Ja ni, det gick kanon! Allt såg kanon ut och bebben verkade må bra och så Så det är bra hehe! Jag är i vecka 18+5, så dem flyttade bak mig EN dag. BF är den 14 november, och vi väntar en flicka!!! En liten Nova! Wiiiie

• Eleora
    Lev livet som du borde ha gjort skrev 2008-06-19 12:36:22 följande:
    Hej tjejer!! Ja ni, det gick kanon! Allt såg kanon ut och bebben verkade må bra och så Så det är bra hehe! Jag är i vecka 18+5, så dem flyttade bak mig EN dag. BF är den 14 november, och vi väntar en flicka!!! En liten Nova! Wiiiie
    Åh, såg de det!? Vad kul! Nova är ett superfint namn!
    På vårt UL såg de inte könet....fast jag kände ju på mig att det var en flicka. Så nu blir det shoppa tjejkläder, eller? Och en dag flyttad, det är inte så mycket ju! Jag flyttades också bara lite, tre dagar, från 27:e till 30:e. men hon kom 25:e i alla fall.
    ~ ~ Liv, min lilla älskling! ~ ~
    Eleora skrev 2008-06-19 13:31:46 följande:
    Åh, såg de det!? Vad kul! Nova är ett superfint namn!På vårt UL såg de inte könet....fast jag kände ju på mig att det var en flicka. Så nu blir det shoppa tjejkläder, eller? Och en dag flyttad, det är inte så mycket ju! Jag flyttades också bara lite, tre dagar, från 27:e till 30:e. men hon kom 25:e i alla fall.
    Jaa dem såg Det fanns ju ingen snopp där, men han kanske gömmer snoppen? hehe, så jag kommer inte köpa en massa tjejkläder, tycker dem är lite för "tjejiga" ändå hehe, så det blir nog mer Unisex kläder Tycker inte om rosetter och spets och sånt, och så vill jag inte att bebben ska ha en massa rosa
  • Eleora
    Lev livet som du borde ha gjort skrev 2008-06-19 14:25:34 följande:
    Jaa dem såg Det fanns ju ingen snopp där, men han kanske gömmer snoppen? hehe, så jag kommer inte köpa en massa tjejkläder, tycker dem är lite för "tjejiga" ändå hehe, så det blir nog mer Unisex kläder Tycker inte om rosetter och spets och sånt, och så vill jag inte att bebben ska ha en massa rosa

Håller med iofs. Visst, Liv har en del rosa, men inte i överkant så att säga. Kan vara ett par rosa strumpbyxor, men då med en vit klänning eller jeansklänning tex. Men nästa dag kan det lika gärna bli bruna byxor och blå tröja. Men rosa napp har hon, fast det är mest för att om hon har blå tror alla att hon är kille. Även om hon har klänning. Vad sägs om det!? Jag som tycker att det tom. syns i ansiktet på henne att hon är tjeja...

Jag kom precis på att jag inte lagt in alla i min adressbok förresten. Ska lägga till er så ni kommer åt mitt galleri. Där kan du se vår UL-bild på liv, tycker att jag kan känna igen både pose och profil faktiskt.

Eleora skrev 2008-06-20 07:05:09 följande:
    Håller med iofs. Visst, Liv har en del rosa, men inte i överkant så att säga. Kan vara ett par rosa strumpbyxor, men då med en vit klänning eller jeansklänning tex. Men nästa dag kan det lika gärna bli bruna byxor och blå tröja. Men rosa napp har hon, fast det är mest för att om hon har blå tror alla att hon är kille. Även om hon har klänning. Vad sägs om det!? Jag som tycker att det tom. syns i ansiktet på henne att hon är tjeja...
    Jag kom precis på att jag inte lagt in alla i min adressbok förresten. Ska lägga till er så ni kommer åt mitt galleri. Där kan du se vår UL-bild på liv, tycker att jag kan känna igen både pose och profil faktiskt.
    Jag har ju redan köpt en del kläder som sagt, och det är ju mycket brunt och så. Jag tycker inte om att "dela upp" tjejer och killar. Så att killar bara har brunt, blått grönt och sånt och tjejer bara vitt och rosa.

Åhhh vilka härliga bilder du hade på Liv Satt och skrattade hela tiden, dem var ju sååå coola, vilket smile!!! Såå sött! Mysiga bilder det där
  • Eleora
    Lev livet som du borde ha gjort skrev 2008-06-20 12:02:25 följande:
    Jag har ju redan köpt en del kläder som sagt, och det är ju mycket brunt och så. Jag tycker inte om att "dela upp" tjejer och killar. Så att killar bara har brunt, blått grönt och sånt och tjejer bara vitt och rosa. Åhhh vilka härliga bilder du hade på Liv Satt och skrattade hela tiden, dem var ju sååå coola, vilket smile!!! Såå sött! Mysiga bilder det där
    Hihi, tack. ja, visst är hon cool, min lilla flinis!

Har mest rosa napp för att det blir så tjatigt att förklara att hon är tjej annars.
    Eleora skrev 2008-06-20 12:04:19 följande:
    Hihi, tack. ja, visst är hon cool, min lilla flinis!Har mest rosa napp för att det blir så tjatigt att förklara att hon är tjej annars.
    Hehe jaa, skit cool Töötnööt!

Jo precis, man får ju se till att ha nått på dem så att dem ser vad det är för kön. Så jobbigt att få frågan hela tiden vad det är för kön och dylikt, kan jag tänka mig.
  • Eleora

Mmmm....faktiskt. Lite jobbigt.

Bei Bei skrev 2008-06-18 06:47:50 följande:
    LL: Lycka till! Det är så mysigt att se bebisen för första gången.
    Detta blev 5:e gången jag fick se min lilla flicka Har gjort tidiga VUL pga att jag varit lite orolig.
Svar på tråden ** Kalmartråden **