• Eleora

** Kalmartråden **

Nu är det dags för en ny tråd, vi är några som pratar här, de flesta har barn eller är gravida nu, men det finns även de som fortfarande kämpar.

Så bor du i området runt Kalmar, så hoppa gärna in, det är bara kul att bli fler!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-06 10:58
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-11-262/m19862696.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23251883.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-262/m26544303.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m29385655.html

• Svar på tråden ** Kalmartråden **
  • L C

Mia: Krya på dig, typiskt att bli sjuk när vi har sånt toppenväder... Men det skulle tydligen vara fint hela helgen så du kanske hinner njuta lite!

Jag har 5 dar kvar till BIM och går runt och mår illa hela tiden... Har aldrig känt några "symtom" förut... Men iofs, det går ju maginfluensan på jobbet.. Hehe, kan vara det som spelar mig ett spratt! Nu ska jag springa iväg o klippa mig...
    Ha en bra dag tjejer!

• Miasunset

Hmm, här visas inga tecken på att jag är på G o bli frisk, blir bara värre tycker jag. Måste knalla iväg till apoteket o inskaffa lite medecin. Idag tar sambon examen, så jag ska sitta och hosta och snörvla i domkyrkan, stackars de andra gästerna som ska behöva lyssna på mig!!

• Bei Bei

Mia: Stackare Hoppas det blir en trevlig dag ändå. *kram*

♥ Ronja ♥ Hannes ♥
  • Jhemii

Hej på er!

Några nya som hittat hit ser jag! Är inte inne så ofta. Försöker hinna med lite jobb när Alice sover och sedan lockar ju det härliga vädret.

Mia: Hoppas du mår bättre. Inte roligt att vara förkyld nu (precis som om det skulle vara roligt någon gång...).

Hur går det med era småttingar? Alice har precis börjat vända sig från mage till rygg. Hon visade stolt upp sina färdigheter i veckan på BVC. Det märks att hon är mer rörlig nu. Svårt att få henne att ligga still på skötbordet så blöjan hamnar snett hela tiden. Det lär väl bara bli värre antar jag!!

Är det någon som har badat än i år? Min man gjorde det förra helgen men jag ville inte. Känns lite ofräscht när Alice sedan ska ammas. Vattnet är ju inte helt rent. Får kanske ta med något att tvätta av sig lite med.

Ha det gott i värmen!

• Litenfyra

Leo och jag badade i vita sand igår!!!! Var inte så kallt faktiskt...fast han frös lite hihi... är inte så aktiv i den här tråden o nu är det ju sommar så jag försöker vara ute så mycket som möjligt...men ibland e jag nyfiken o kollar vad ni skriver!! Kanske följer med på en fika i sommar, om ni ska?

• Miasunset

BeiBei:
    Måste bara säga Grattis till Hannes på namngivningsdagen :) Hoppas allt går bra idag och ni får en helt underbar dag. Sen får man väl kanske säga ett Grattis till bruden oxå ;)

Svar på tråden ** Kalmartråden **