• Eleora

** Kalmartråden **

Nu är det dags för en ny tråd, vi är några som pratar här, de flesta har barn eller är gravida nu, men det finns även de som fortfarande kämpar.

Så bor du i området runt Kalmar, så hoppa gärna in, det är bara kul att bli fler!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-06 10:58
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-11-262/m19862696.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23251883.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-262/m26544303.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m29385655.html

• Svar på tråden ** Kalmartråden **
  • Eleora
    Lev livet som du borde ha gjort skrev 2008-06-02 15:44:25 följande:
    ingen annan som ska på ul nu i juni? Jag har ett rutin ul den 18 juni jag ska på Och antar att det inte finns några som ska få bebbe i slutet av detta år? Typ sep, okt, nov?
    Inte i den här tråden, tyvärr...än.
    ~ ~ Liv, min lilla älskling! ~ ~
  • Eleora

jo...kolla listan. Bara jeslin som är gravid, babyboom och fanny har fått, men inte varit inne och ändrat. Miasunset och LC försöker fortfarande.

• Eleora
    Lev livet som du borde ha gjort skrev 2008-06-02 16:05:54 följande:
    okej tackar synd att det inte var fler gravida. Skulle ju varit kul att träffas och fika någondag ju, för jag känner ingen här i kalmar som är gravid, bara kompisar i andra städer.. lite tråkigt.
    Fast det går ju ändå. Bei bei och jag var det ju tills nyligen (hihi) och Mia försöker. Det är vi tre som träffats IRL hittills. Men jag förstår vad du menar, man vill gärna träffa andra gravida.
  • Bei Bei

Förstår det, men ni kommer gå i föräldragrupp via mvc och så kan man ju gå till öppna förskolans bebiscafe. Då är det bara barn mellan 0-6 månader där. Du kommer säkert hitta någon och så hoppas vi att du snart får gravid-sällskap av LC och Mia.

Lev livet som du borde ha gjort skrev 2008-06-02 16:17:42 följande:
    jo, det hade ju varit skoj att träffa nån som är lite "lik" mig, eller ja, i situationen, gravid och så, och helst inte så suuper långt gånget och inte heller precis i början av graven.. Men men, dte kanske hoppar in någon?
    ♥ Ronja ♥ Hannes ♥
  • Miasunset

Usch, idag är jag hemma och e sjuk, fick en dunderförkylning igår kväll, trist!! Typiskt att man ska vara sjuk när det är så fint väder!!

Roligt att vår tråd börjar växa lite :)

• Bei Bei

Lev livet som du borde ha gjort: Kan vi kalla dig LL? Lättare att skriva

Åh vilket härligt väder, jag njuter riktigt av värmen. Men min dotter är envis eller lättfrusen, hon ville ha tjocktröja på dagis. Fast idag blåser det kallt, så hon fick ha den nu på morgonen.
    Har fått på henne nya sandaler iallafall. Så nu står gymnastikskorna  i hyllan iväntan på dåligt/svalare väder... H köpte ny skjorta och nya kostymbyxor i går. Min sambo brukar väldigt sällan klä upp sig så¨när han väl gör det blir han dropp dead gorgeous snygg!
    Längtar tills man kan vara intim med honom igen, för igår ville jag äta upp honom Hemlis
    Han köpte kläder och skor till Ronja med, är lite imponerad! Brukar vara jag som sköter det.

Nu ska vi till bvc för navelkoll, den har inte läkt så bra.

♥ Ronja ♥ Hannes ♥
  • Bei Bei

Mia: Krya på dig, stackare! Det suger verkligen att vara sjuk när det är sommar ute.

♥ Ronja ♥ Hannes ♥
Svar på tråden ** Kalmartråden **