• Anonym

Stor kuk?

Varför föredrar du en stor kuk framför en lite mindre om du fick välja?

• Svar på tråden Stor kuk?
  • Anonym (Fuck)
    HannaS86 skrev 2008-06-04 07:50:32 följande:
    Jag är vältränad så jag kan göra det skönt för killen oavsett vilken storlek han har, har bara fått positiva kommentarer från killar jag varit med och får man höra någonting tillräckligt många gånger börjar man tro på det själv. Säger dessutom en före detta porrskådis att man är grymt duktig, då är man fan det.
    hahaha,så gulligt!
    Så för att man har spelat in några porrfilmer så vet man allt om sex och vad som är ett bra ligg?
    Har varit tillsammans med en porrskådis under 2 år och han var inte bättre än någon annan jag legat med.

Men helt seriöst,kolla på ett måttband och mät fram 20 cm så ser du hur stort det är!
  • HannaS86
    Svar på #164
    Ja jag har mätt killar så jag vet hur stort det är. Har varit med 2 som haft omkretsen 18-20. Skulle gärna lägga upp länkar till bilder om det inte vore för att man säkert blir bannad då. Dessutom skrev jag inte att 20cm är något vanligt utan vad mitt inlägg handlade om är att jag personligen föredrar 14-20cm omkrets. Thats it.
    För att ni där som av någon anledning inte tror på det jag skriver ska få se att det finns fler tjejer än jag som sett stora kukar kan vi göra såhär:
    www.aftonbladet.se/karleksex/chattsammandrag/article389486.ab
    Läs sista frågan i chattsammandraget som Annnie skriver!
  • HannaS86

Vad hade det med saken att göra? Tråden handlar ju om stora kukar...

Kallemannen skrev 2008-06-04 07:54:02 följande:
    Och?Jag har haft sex med ca 100 tjejer och har märkt att destå större tjejerna är destå större fittor!
  • Anonym (Fuck)
    HannaS86 skrev 2008-06-04 08:25:45 följande:
    Svar på #164Jo han var det kan jag säga :p
    Ja,jag tvivlar inte på det om du säger det,men det beror ju knappast på att han var porrskådis
  • Anonym (Fuck)

hannas86-hur mäter man omkretsen då?

• HannaS86
    Svar på #166
    Med ett måttband runt kuken?! Jag är ju inte så dum så jag försöker med en linjal haha ^^
  • Anonym (Fuck)
    HannaS86 skrev 2008-06-04 08:37:52 följande:
    Svar på #166Med ett måttband runt kuken?! Jag är ju inte så dum så jag försöker med en linjal haha ^^
    Var på kuken då?
  • HannaS86
    Svar på #168
    På det stället med störst omkrets om det varierar längs med den..
  • Anonym (Fuck)
    HannaS86 skrev 2008-06-04 08:46:53 följande:
    Svar på #168På det stället med störst omkrets om det varierar längs med den..
    Är det inte vid roten man ska mäta?
Svar på tråden Stor kuk?