• Anonym

Stor kuk?

Varför föredrar du en stor kuk framför en lite mindre om du fick välja?

• Svar på tråden Stor kuk?
  • pomeransen
    HannaS86 skrev 2008-06-03 12:19:00 följande:
    lol :DJag gillar större kukar. Då menar jag inte längdmässigt utan omkretsen. Omkretsen får gärna vara 14-20cm.
    Jag skulle tippa att kukar med omkrets på 20 cm är ungefär lika vanligt förekommande som kukar med 28 cm längd.
  • HannaS86
    Svar på #141
    pomeransen skrev 2008-06-03 13:11:27 följande:
    Jag skulle tippa att kukar med omkrets på 20 cm är ungefär lika vanligt förekommande som kukar med 28 cm längd.
    Ja jag vet, det är lite synd.. Men de som finns ska man passa på att utnyttja :p
  • kawwa77
    Anonym skrev 2008-06-03 12:22:30 följande:
    när killen drar fram en
    rejäl doning, än en liten sak.
    Då går det ganska snabbt.
    Tråkigt att alla tjejer inte reagerar som ni 14 bara, hade varit väldigt enkelt då

Eller är det jag som träffar fel tjejer? dumt
  • Kallemannen

Om du klarar så stora kukar måste du ha en rätt rejäl fitta och vara en "väldigt stor" människa.....

HannaS86 skrev 2008-06-03 12:19:00 följande:
    lol :DJag gillar större kukar. Då menar jag inte längdmässigt utan omkretsen. Omkretsen får gärna vara 14-20cm. Längden spelar inte så stor roll eftersom jag ändå inte skulle kunna ta in en som är 25cm (även om en som är 22 har gått bra :p) Lika viktigt som omkretsen är formen. Det tycker jag avgör hur långt in man kan ta en kille och hur hans kuk känns. De som säger att storleken inte har någon betydelse för hur det känns antingen ljuger eller har inte provat mer än en kille.
  • Oliner

20 cm omkrets blir inte det som en ölburk ungefär, DAMN!!! Jag måste skaffa en coolare bil så jag kan hävda mig

• Anonym (Caramella)

Jag har haft båda en extrem lite...typ som lilfingret och en stor på 24 och jag kände ju mera med en stor

• Larsgubben
    Oliner skrev 2008-06-03 16:02:30 följande:
    20 cm omkrets blir inte det som en ölburk ungefär, DAMN!!! Jag måste skaffa en coolare bil så jag kan hävda mig
    De kanske menar 20 millimeter, som en salt pinne?
  • Anonym (nöjd)

Stor kuk är fin att titta på!! men trots att jag fött två barn så skulle jag inte kunna ta emot en stor kuk..min man har en relativt liten och den passar som handen i handsken..den är både god att suga på och härlig att knulla med...kan inte bli bättre..

• Oliner
    Larsgubben skrev 2008-06-03 16:58:43 följande:
    De kanske menar 20 millimeter, som en salt pinne?
    Ahh en svettig snopp borde ju räknas som en saltpinne, bara det inte blir en lite "chessier" snack så är det lugnt
  • Stars

20 cm i omkrets är extremt stort. Inte ens John Holmes kom i närheten av detta.

Svar på tråden Stor kuk?