• Anonym

Stor kuk?

Varför föredrar du en stor kuk framför en lite mindre om du fick välja?

• Svar på tråden Stor kuk?
  • Larsgubben
    Eras skrev 2008-05-31 11:58:02 följande:
    Helikoptern pysslar barnungar med. Väderkvarnen - som renderar i ett synnerligen dovt "swooosch" - e för riktiga karlar.
    Haha... och det är där du kommer in i bilden, eller? Men... du har ju konstant tvärbalk... blir det något "swooosch" då? Mer "boink", kanske...
  • elektra1
    Helikoptern pysslar barnungar med. Väderkvarnen - som renderar i ett synnerligen dovt "swooosch" - e för riktiga karlar.
    He he
  • Eras

Larsgubben skrev 2008-05-31 15:13:07 följande:

Haha... och det är där du kommer in i bilden, eller? Men... du har ju konstant tvärbalk... blir det något "swooosch" då? Mer "boink", kanske...
    Ja...jag har det ganska svårt.
  • Anonym (ola)
    Väderkvarn är bara en omskrivning för rövhål.

Väder (ex. släppa v.) är fis. Det låter ibland som "swooosch".
    Kvarn - ja tänk själv.

Jag är ingen gris. Jag har bara stor kuk.
  • Anonym
    pomeransen skrev 2008-05-21 15:39:03 följande:
    Jo, jag vet att alla på FL har mätt alla de har varit med helt rätt och att ingen av dem som de inte har mätt har överdrivit sina mått. Du säger att det är klart att en kuk kan vara större än jag säger. Men snälla, visa mig då en omanipulerad bild på en kuk över 25 cm. En enda! Jag har bett om det så många gånger i så många trådar.
    Det finns bra med redigerings/retuscherings program där ute, även trickfilmning och annan fin 3D-teknik som kan få vad som helst att se ut som vad som helst.

Är det någon som har en omanipulerad bild av en kuk som är ÖVER 25centimeter var då vänlig att länka till alternativt maila den via e-post så det blir ett slut på diskussionen här på FL någon gång om vad som finns och inte.
  • Anonym (kvittar)

Om en kille har stor eller liten kuk kvittar om han inte vet hur den ska användas...
    men  vad är liten och vad är stor? liten och grov kan vara bättre än lång och tunn...

• Anonym (fri slyna)
    Eras skrev 2008-06-01 08:33:11 följande:
    Larsgubben skrev 2008-05-31 15:13:07 följande:
    Ja...jag har det ganska svårt.
    Om det är du på bilden, då är jag intresserad av att se dig hos mig. Mums vad jag skulle kunna göra dig glad.
  • HannaS86
    lol :D

Jag gillar större kukar. Då menar jag inte längdmässigt utan omkretsen. Omkretsen får gärna vara 14-20cm. Längden spelar inte så stor roll eftersom jag ändå inte skulle kunna ta in en som är 25cm (även om en som är 22 har gått bra :p) Lika viktigt som omkretsen är formen. Det tycker jag avgör hur långt in man kan ta en kille och hur hans kuk känns. De som säger att storleken inte har någon betydelse för hur det känns antingen ljuger eller har inte provat mer än en kille.
  • Anonym
    HannaS86 skrev 2008-06-03 12:19:00 följande:
    lol :DJag gillar större kukar. Då menar jag inte längdmässigt utan omkretsen. Omkretsen får gärna vara 14-20cm. Längden spelar inte så stor roll eftersom jag ändå inte skulle kunna ta in en som är 25cm (även om en som är 22 har gått bra :p) Lika viktigt som omkretsen är formen. Det tycker jag avgör hur långt in man kan ta en kille och hur hans kuk känns. De som säger att storleken inte har någon betydelse för hur det känns antingen ljuger eller har inte provat mer än en kille.

klart de ljuger, eller har kanske nåt problem.

Vi är ett gäng tjejer som umgås, (14 stycken)

Och ALLA tycker det är bättre med stor kuk.

Jag blir klart mycket mera tänd när killen drar fram en

rejäl doning, än en liten sak.

Då går det ganska snabbt.

Svar på tråden Stor kuk?