• Anonym

Stor kuk?

Varför föredrar du en stor kuk framför en lite mindre om du fick välja?

• Svar på tråden Stor kuk?
  • Anonym
    Kallemannen skrev 2008-06-03 15:46:50 följande:
    Om du klarar så stora kukar måste du ha en rätt rejäl fitta och vara en "väldigt stor" människa.....
    stor fitta och stor människa går inte hand i hand.
    Jag själv väger vackra 120 kg, och är normal.
    Min kompis väger 45 kg, och har en riktigt sladderfitta som hon
    brukar säga   Kan ta STORA saker.
  • Larsgubben
    Oliner skrev 2008-06-03 19:32:02 följande:
    Ahh en svettig snopp borde ju räknas som en saltpinne, bara det inte blir en lite "chessier" snack så är det lugnt
    En liten grissini, kanske?
  • Anonym
    Larsgubben skrev 2008-06-03 20:24:50 följande:
    He he. Den var bra
  • Oliner
    Larsgubben skrev 2008-06-03 20:24:50 följande:
    Jepp doppa den några gånger så kommer vitlöksåsen på nolltid
  • pomeransen
    Stars skrev 2008-06-03 20:16:21 följande:
    20 cm i omkrets är extremt stort. Inte ens John Holmes kom i närheten av detta.
    Det är helt korrekt. En rejält grov kuk är kring 15 cm runt om, 16 cm är så tjockt att många kvinnor får problem och vid 17 cm blir det riktigt otäckt. Men så pass grova penisar är extremt sällsynta, så jag tvivlar på att särskilt många kvinnor någonsin får se en sådan i verkliga livet.

Och där, kring 17 cm, tar statistiken slut. De allra grövsta porrstjärnorna (Shorty Mac, Shane Diesel) ryktas ha kring 18 i omkrets, men jag har aldrig hört om eller sett någon med en grövre än så.

Utom på Familjeliv!
  • Larsgubben
    pomeransen skrev 2008-06-03 21:09:53 följande:
    Det är helt korrekt. En rejält grov kuk är kring 15 cm runt om, 16 cm är så tjockt att många kvinnor får problem och vid 17 cm blir det riktigt otäckt. Men så pass grova penisar är extremt sällsynta, så jag tvivlar på att särskilt många kvinnor någonsin får se en sådan i verkliga livet.Och där, kring 17 cm, tar statistiken slut. De allra grövsta porrstjärnorna (Shorty Mac, Shane Diesel) ryktas ha kring 18 i omkrets, men jag har aldrig hört om eller sett någon med en grövre än så.Utom på Familjeliv!
    Shit... vilken namedropping... respekt, Pomme.
  • mirrebusan

men du pomeransen du har inte svarat på min fråga. vad jobbar du med som "vet" så mycke om porrstjärnorna och stora kukar? *bara nyfiken*

pomeransen skrev 2008-06-03 21:09:53 följande:
    Det är helt korrekt. En rejält grov kuk är kring 15 cm runt om, 16 cm är så tjockt att många kvinnor får problem och vid 17 cm blir det riktigt otäckt. Men så pass grova penisar är extremt sällsynta, så jag tvivlar på att särskilt många kvinnor någonsin får se en sådan i verkliga livet.Och där, kring 17 cm, tar statistiken slut. De allra grövsta porrstjärnorna (Shorty Mac, Shane Diesel) ryktas ha kring 18 i omkrets, men jag har aldrig hört om eller sett någon med en grövre än så.Utom på Familjeliv!
  • Anonym (trång...)

Föredrar åt det mindre hållet! Sambon är nog strax under det normala (normal?) och han brukar vilja använda en dildo på mej ibland som är ngt större än hans, och det går knappt!
    Så han passar mej utmärkt!

Storleken HAR betydelse!

• HannaS86
    Kallemannen skrev 2008-06-03 15:46:50 följande:
    Om du klarar så stora kukar måste du ha en rätt rejäl fitta och vara en "väldigt stor" människa.....
    Jag är vältränad så jag kan göra det skönt för killen oavsett vilken storlek han har, har bara fått positiva kommentarer från killar jag varit med och får man höra någonting tillräckligt många gånger börjar man tro på det själv. Säger dessutom en före detta porrskådis att man är grymt duktig, då är man fan det.
  • Kallemannen

Och?
    Jag har haft sex med ca 100 tjejer och har märkt att destå större tjejerna är destå större fittor!

HannaS86 skrev 2008-06-04 07:50:32 följande:
    Jag är vältränad så jag kan göra det skönt för killen oavsett vilken storlek han har, har bara fått positiva kommentarer från killar jag varit med och får man höra någonting tillräckligt många gånger börjar man tro på det själv. Säger dessutom en före detta porrskådis att man är grymt duktig, då är man fan det.
Svar på tråden Stor kuk?