Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Donna69 skrev 2008-07-16 06:32:05 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-16 06:26:21 följande:
    äsch,städa på lördag istället
    NÄÄÄÄ, måste fixa det idag. Lärdag skall ja hämta doptallrik te Johanna å sen kommer familje karavanen!
  • Anns krypin

Ja vet, du har ju nyligen städat!!! Kom hit te mej istället hahaha

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-16 06:37:31 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-16 06:35:40 följande:
    men inte sååå tidigt väl??så...först;* morgonkaffet*sparka upp marre* marre hämtar tallriken o du börjar städa* KLART!!!* fika igen* BESÖÖÖK
    ASG!!!! hahahaha, kaffe har ja var morgon, men du mer å städa än du anar , måste damma juuu hahaha dammsugaren skulle johanna få kunna busa me men hon har slutat me gåstolen nästan helt haha.. jajajaja det där me städ ordnar sej bara jag blir redig huvve..
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-16 06:58:46 följande:
    damma?? HUUUUGAdet borde va olagligt!!!skönt att hon slutat med gåstolen!slipper marre undan städning eller?? han kanske ska ut på "äventyr" *kiknar*
    hahaha, borde va olaglit att damm finns *S* javist äre skönt att slippa gåstolen, hon har inte visat nått intresse för den nu så ja skall göra den rent å ställa undan

ASG kan fasen tro att du känner oss utan å innan *flinar* näää marre får banne mej va me å städa så äre nu!!! Inte bara mitt barn som skall döpas men hmmm ibland kan man undra.. *S* Jag får nog mer hjälp av johanna själv än honom hahaha
  • Anns krypin
    Beckah82 skrev 2008-07-16 07:08:32 följande:
    Gomorron
    Mörra

Nu skall ja hoppa ut , för Johanna vill ha sin gröt sen smyger ja in igen *L*

Du spår väder va?? *L* för inte tror ja att det blir badväder idag heller *S*
  • Anns krypin

Kikar bara in så här en liten stund, dagen har vart skit men så kan det gå när inte huvvet är på.. Jag är trött å besviken den enda som orkat me mej idag å lyssnat på mitt larv är min systerdotter å min man *L* min morsa hade då 17 inte tid me mej, bara tornespel i hennes huvve å min syrra svara ej på sms, känns bra att va mobbad hahahaha...

Jag har städat å städat badrum å övervåning DET känns bra , bra å gno av sej ilska ju *S*

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-17 05:54:46 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-16 21:16:15 följande:
    jag pratade med mams igår. mormor hade minsann pratat med henne o skvallrat om allt. DET hade hon fan tid med??!! *muttrar*
    Jasså???? fan har hon tid me sånt`??? *surar*
  • Anns krypin

Gomorron alla, idag vakna Johanna 4.30 GLÖM det sa jag för mej själv , hon satt å titta runt lite , ställde sej opp å hojta . Då klädde ja på mej en t-shirt å sen la jag henne på min mage av degklumpsvaggning somna hon om å vakna igen 6.45 bra me sfetmage ibland hahaha , men det syntes så väldigt att Johanna var trött..

Kaffe snart klart å kokvatten me till gröten..

Idag skall ja få hämta mina nya glasögon ASG colabottnar... hahah

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-17 07:32:28 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-17 07:04:53 följande:
    har du gått ner nå än??fan vicken lyx, både spis, brillor och FAAAAAAAARMOR *mohahahahahahahaha*
    gått ner?? nääää lite dåligt me det, men det kommer det är naturligt ASG.. var sak tar sin tid

spis å brillor nödvändigt ont, men farmor??? KUNDE dem inte haft kvar henne oppe i jokkasjewrvi eller vart hon var!!!
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-17 07:50:20 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-17 07:47:22 följande:
    hrm....varför? dom jag känner som hölls med det rasade typ.....fast iofs...kondis...ASG
    Ja man rasar OM man håller benhårt på det.... jag har väl missat nångång , tänk dej att inte äta sött inget socker eller godis!! hahaha, men efter allt som händer nu i Juli så kör jag stenhårt igen å då blire inget fikabröd eller någe alls..så äre.

sen är jag inte som alla andra har alltid haft svårt att gå ner, men när ja väl gör det så blire alltid bra..
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2