• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Beckah82

Vad gör alla i sommarvärmen då?

Blir nog bad här idag för Alvin i minipoolen

Smörjer ni in? Jag började igår, 1 månad tidigt

• MissHeaven

jag gör också det, köpte ACO som skulle vara bra enligt test. Men nu stod det i tidningen att zinkoxid inte är bra, så det känns ju inget kul!

• Prinsessan Zelda

vi smörjer och har kläder. Isabel har också badat i poolen som vissa av er sett i min bdb. det var poppis

vi kör på bamse och spray, kommer ej ihåg vad den heter men finns på apoteket. har funkat jättebra för adam förra sommaren.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda

här vare dött

har varit ute hela dagen, fått lite sol men inte så jag bränt mig. fast jag bränner mig oftast inte. bra att grunda lite för nästa helg åker vi till USA två veckor. ska bli så underbart. halva min släkt bor där och de har inte träffat sabel än (förutom min far). Hoppas på fint väder där med.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • myran78

Oj, är det redan dags för en ny tråd.

Här hemma har det varit en jobbig vecka. I tisdags fick jag en muskelinflammation i axlarna vilket ledde till att jag inte kunde röra mitt huvud, det gjorde skitont. Men efter att ha knapprat tre olika sorters piller i några dagar är det äntligen lite bättre. Ida har blivit jätte förkyld plus att det kommer flera tänder, detta gör att hon vägrat äta och blivit väldigt gnällig.

Prinsessan Zelda: vad härligt att åka till USA, skulle också vilja åka dit.

Vi smörjde in Ida idag för första gången, även om hon är mest i skuggan. Tycker det är bättre stt smörja in än att hon bränner sig.

• Pusselbiten86

Ja har möjrjt thias ett bra tag nu... Eftersoom Noah får de på dagis så tar jag han i samma veva

Föresten är det någon som själv satt ihopa en film?
    Vilket program har ni då?
    Eller kan man göra de på internet någonstans?

Jag skulel liksom vilja sätta ihopa en förlossningsfilm till min bästa vän vars förlossning jag var med på, men jag måste kunna gra den så jag kan bränna ut den på en skiva till henne..

Hoppas att någon av er vet..

• Lindisen81
    Beckah82 skrev 2008-05-31 11:17:50 följande:
    Vad gör alla i sommarvärmen då?Blir nog bad här idag för Alvin i minipoolen Smörjer ni in? Jag började igår, 1 månad tidigt
    vi smörjde inez första gången i thailand, då typ 7 mån . ingen skada skedd =)

idag har vi varit hos sambons mamma som fyllt år å hade lite bjudning. imorn blir det till hans moster på kalas å bad i pool, sola å äta gott. annars händer väl inte så mkt... jo, inez försöker säga blomma= bomma , hehe
  • Jessa6

Jag smörjer med, det var ju skriverier om farliga ämnen och man ska inte ha solkräm med zinkoxid i. Så det ämnet har jag undvikit, hellre smörja än att de bränner sig tycker jag!

• Beckah82
    Prinsessan Zelda skrev 2008-05-31 20:20:11 följande:
    här vare dött har varit ute hela dagen, fått lite sol men inte så jag bränt mig. fast jag bränner mig oftast inte. bra att grunda lite för nästa helg åker vi till USA två veckor. ska bli så underbart. halva min släkt bor där och de har inte träffat sabel än (förutom min far). Hoppas på fint väder där med.
    Inte alls avis
  • jelikas

Här har vi gottat oss med folkfest i grann orten, gisledagarna heter det. Är lute matknad, tivoli och sen har alla som går i åk 3 på gymnasiet en liten tävligt och karneval.
    På kvällen åkte vi till en vän som hade lite förfest. Spelade lite kubb och Tore busade en massa och vissade vad han kunde för ljud och att han kunde dansa.

Jag smörjer in Tore och har gjort det nu sedan denna värme kom. Har köpt Eucerin från apoteket.

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2