• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-07-18 15:21:37 följande:
    Hej flickor! Nu är vi hemma från mysig semester i Helsingborg! Hade tänkt förtsätta till Öland idag, men det bara regnar och regnar, så vi väntar lite.Allt bra med alla?
    Hejsan

Här är det bara bra. Shoppar väldigt lite men vänta bara tills det kommer fler höstnyheter då.....
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-07-18 16:00:56 följande:
    Helsingör, en bar och drink som hette Filurr Förutom det så är det ju mysigt inne i helsingborg. Lilla Helsingborg Och Annacill! Så trevlig hon var! Jag skrev upp mig på hennes maillista och hon kände igen mailen, lite illa kanske Fick precis veta att vi missat ett tropikarium där man kunde gå in till apor och leguaner... Surt!
    Var du i båda butikerna? Hade de mycket fint? Shoppade du något?
  • jompa

Hej tjejer

Sugen jag blev på vin nu när ni suktar mig men det är tomt här hemma, har inte hunnit köpa nåt sådant.

Shoppas det nåt?

• jompa
    Preggi skrev 2008-07-18 21:06:21 följande:
    Vad sent! Men undrar om de verkligen har koll? Det kanske kommer tidigare. Trots att jag bor ca 5 min därifrån så går jag nästan aldrig dit. Blir alltid så besviken på att det är så rörigt så tänker jag vad mkt bättre jag skulle kunna driva ett sånt ställe... Jen80. Vad fina bilder i BT. Det syns verkligen att hon är äldre nu söta lilla Ava. Börjar tjocka på sig ser det ut som.. Så söt!
    Jag har ju bara varit där en gång men tänkte direkt när jagk om in i butiken att det här kunde man gjort bättre själv för det var rörigt, precis som du säger. Man fick liksom ingen överblick på vad de har och då orkar inte jag och skiter i att handla.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-07-18 21:14:20 följande:
    Ja, det är sent.. Men som du säger... Dom har ingen vidare koll heller Ja, de e rätt rörigt bland kläderna, varken storleks eller märkes sortering, man blir alldeles virrig när man letar nåt   Jag SKA ha det mycket mer ordnat än så
    Om jag som kund fick välja skulle jag vilja ha det märkessorterat. För då kan man kolla de märkerna man är ute efter och hittar snabbt det man söker.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-07-18 21:20:13 följande:
    Håller med... skulle absolut sortera det efter märke, jag som Molo fantast vill ju inte behöva rådda bland massa annat om det är Molo jag vill ha Lokalen e liiiite för stor , den som ligger så perfa till för moi, undrans om den e delbar
    Men var den inte redan uthyrd? Eller har du fått ny info?
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-07-18 21:23:52 följande:
    Nope!!! den e free   *felaktig info*  å det riktigt suuuuuuger i mig kan jag lova
    Men kör, du kommer ångra dig annars, tro mig.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-07-18 21:27:17 följande:
    Ihhhhh... säg inte så där   blir ju alldeles lycklig ju   Kan man klara det? Orkar jag med alla barnen?
    Pling i inboxen.
  • jompa
    isold2003 skrev 2008-07-18 21:41:41 följande:
    God kväll! Har inte kikat igenom tråden alls idag men Angelinah, vilka spännande planer! Låter som att du är på g nu, superkul!Idag har vi haft en skön lugn dag hemma. Har shoppat lite men på Lindex. Har inte varit in på Lindex på flera månader men nu blev det några småplagg. Det fanns gott om velourbyxor kvar här i stan iaf. Så fin den Moloknapptröjan är i bildtråden! Var har ni köpt den?
    Fina lillkillen då i Molo linne
  • jompa
    nikki2006 skrev 2008-07-18 21:57:22 följande:
    Gick alla och lade sig???
    Jag är här.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10