• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nähä tjejer.

Dags för mig att dra mig tillbaka och sova lite, vi far tidigt tidigt imorgon bitti. Kl 7 siktar vi på så då behöver jag lite sömn.

Så jag säger adjöken på ett tag så syns vi igen nästa vecka. Ha det bra och shoppa lugnt

• jompa

Hallå tjejer

Tillbaka efter en tripp till Malmö. Vi kom hem en dag tidigare än som var tänkt men det var kallt och blåsigt där nere så vi drog hem istället
    Var inte i någon danskbutik alls där nere men har förstått att det kommit lite mer Molo, (såg det i BT ).

Några andra nyheter som kommit?

• jompa

God morgon.

Uppe tidigt som vanligt
    Hmmm jag är väldigt shopping sugen just nu men måste hålla mig til nyheterna kommer från de andra märkerna.

Nu frulle.

• jompa
    maugu skrev 2008-07-24 08:55:57 följande:
    Har ni sett detta?madsogmille.dk/  LOUIELOUIS Jag tycker det var lite väl murrigt..
    Jag gillade bilprintet, kanske blir ett litet linne till sonen Om det kommer till Sverige vill säga.
    ängeln83 skrev 2008-07-24 09:02:05 följande:
    Heeeeej flickor.Nu är vi hemma från en helt underbar vecka på GotlandEn massa utflykter, badande, strosande i underbara Visby och shopping såklart.Ganska skönt att vara hemma igen, o så har jag saknat er en massa såklart
    Hejsan
    Vad mysigt det låter, hoppas det blir lika bra när vi ska dit.
  • jompa
    Tjejtriss skrev 2008-07-24 09:23:25 följande:
    Har blivit moster i natt till en liten flicka på 53 cm/4095 g. Vad ska jag köpa måntro och vilken strl? =)
    åhhh grattis, vad mysigt.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-07-24 09:33:22 följande:
    Super mysigt När var det ni skulle dit?
    3e aug åker vi, hoppas på sol.

Jaha var dansk affären inget att ha eller var det bara tråkiga kläder just nu.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-07-24 09:38:24 följande:
    Det blir säkert fint väder. Joo, den var helt ok, det var nog bara tråkiga kläder just nu, men hade det funnits Molo stars och prickar så hade jag shoppat direkt. Men en jätte mysig affär med super trevlig personal.
    Ok får kanske ta en titt i alla fall. Hade de Katvig?
  • jompa
    lillronya skrev 2008-07-24 09:43:36 följande:
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
    Visst var den fin
    Me like.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-07-24 11:59:08 följande:
    jag är här jag bara shoppar lite
    aha vad blir det då?

Jag vill oxå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10