• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-08-01 22:33:22 följande:
    www.schalins.se/sv/show_type.asp 255-49.5
    Snygg!! Helt i min smak, enkel men ändå fin.
    Min är lite likadan, sådär enkel med stenar i som inte står upp.
  • jompa

God morgon.

Kollade just på Freshmilk och måste säga att jag är lite sur på prishöjningarna. Sen hade inte de jag vill ha kommit än.

• jompa
    ängeln83 skrev 2008-08-02 08:33:45 följande:
    Godmorgon flickor.Jahapp, det var den sommaren det, idag har vi 15 grader, alldeles grå himmel och regn
    Nä säg inte så, vi får hoppas det kommer tillbaka, vill inte ha bara regn på Gotland då finns det inget att göra där.

Såg du nu att det kommit långärmade tröjor på Fresh??
  • jompa

Var precis inne och kollad på Kikkids hemsidan och det är dåliga bilder men det verkar komma en snygg turkos blå färg och en mörk rosa.

• jompa
    ängeln83 skrev 2008-08-02 08:45:01 följande:
    Vadå för sida?
    Sökte på Kikkid och fick upp www.kikkid.nl tror jag det var.

Småfolk har uppdaterad sin sida med nya kläder
  • jompa
    jompa skrev 2008-08-02 08:47:29 följande:
    Sökte på Kikkid och fick upp www.kikkid.nl tror jag det var.Småfolk har uppdaterad sin sida med nya kläder
    Sorry, ska vara kik-kid.nl

Småfolk kommer med några fina bilträjor ser jag, me like
  • jompa
    Preggi skrev 2008-08-02 08:54:33 följande:
    Godmorgon! Kikade genast in på småfolks hemsida efter Jompas tips. Vissa såg riktigt fina ut tycker jag men det är lite svårt att se på så små bilder tycker jag.. Här kommer nog molo stå för det mesta i garderoben i höst.. Rusar genast till eleraff...
    Ja det är svårt att se men det fanns några guldkorn

Jag vet inte riktigt vilken sort det blir i höst. Blir nog en salig blandning, men har inte blivit helfrälst i någon kollektion ännu. Kanske blir jag besviken även på NS men det hoppas jag inte.
  • jompa
    Preggi skrev 2008-08-02 09:02:17 följande:
    Lite småfolk blir det ju alltid hos oss.. Jag hoppas på NS jag med men jag har svårt att tro att jag blir besviken på dom. Dom jeansen har hittills suttit helt perfekt på min P och de borde ju inte ha ändrat modellen helt. Ska bli kul att se deras lurv..Såg att du köpte multiflower tröjan till din tjej. Så himla fin. Sitter den bra?
    Har inte provat den än, men den ser lite stor ut. Men senare i höst blir den perfekt tror jag
    Den var liksom inte som Molos vanliga babymodell utan mer som deras junior tröjor.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-08-02 09:28:38 följande:
    Vad tar ni på era barn en dag som denna? Vi har 15 grader ute.Lång eller kortärmat? Sina knickers får han ha. Det är ju säkert kallt i kyrkan, men efteråt kommer vi ju säkert vara inne med tanke på regnet.
    Skulle nog ta knicker men en långärmad tröja, typ Katvigs eller Småfolks passar ju bra.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-08-02 09:37:30 följande:
    Katvig långärmad har vi ingen, blir väl isf nån av dom här, vilken är finast?
    Ohhh jag älskar NS tröjan, färgen är så fin.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10