Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Ängeln83, småfolk stlk 74/80 t-shirt grön med havsdjur - är den liten el stor i stlk? normal?

stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2008-07-13 11:56:23 följande:
    Normal, typ som dom andra i den storleken Den passar till Liam förutom på längden, den långa överkroppen ställer till det som vanligt.
    Som dom andra - jag har inga småfolk.... Jo en suit men de är för stor än.Jag gillade inte Småfolk innan, har precis börjat titta p några för att jag redan har allt annat.
  • Damien och Adrian
    Jessys skrev 2008-07-13 20:59:56 följande:
    Kikar in..är det någon som handlat från babyclothes på sistone?jag la en order där den 28 juni, betalade samma dag men ha ännu inte fått ordebekräftelese från dem, men pengarna ha försvunnit från mitt konto.jag har mejlat henne 2 ggr utan svar..börjar bli en aningens irriterad!
    Jag har mailat dem med och inget svar, inte köpt men de flaggade med rea o man fick inte veta hur mkt o priserna är oförändrade, mysko. Jag fick tillbaka automatiskt svar att inkorgen var full...

konkurs el mkt att göra bara???
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2008-07-13 21:09:29 följande:
    Vad tråkigt när man vill men inte kan.Jag tror att jag hade kunnat bli det en gång till men det var rätt mycket ärr vävnad sist så man är ju lite orolig hur det hade blivit denna gången.men visst är det så speciellt med en nyfödd baby
    jag är "bara" snittad en gång men är lite orolig inför nästa.. det brukar ju bli snitt igen ofta har jag förståt.

Grattis till er som gjort massa kap, även jag har köpt på T idag, bla nya ljusblå Katvigshorts för 71 kr o ny röd NShood för 310 kr.
  • Damien och Adrian

jag shoppar också alldeles för mkt nuförtiden, suck.... men fin blir han!

fram med lite lurvisar imorgon, jag vill kööööpa! Penga mun

GODNATT!!

• Damien och Adrian

Hej alla! Har idag cyklat o grillat o varit hos Damiens farfar. Skulle hämtat paket idag med danskkläder men jag lyckades trilla av cykeln när vi mixtrade med sadeln så jag fick åka bil hem... Får hämta alla mina paket imorgon. *längtar*

• Damien och Adrian
    Smileycat skrev 2008-07-15 02:14:51 följande:
    Lina med liten- Kolla in tretorns stövlar!Köpte stl20 till Ebba förra året (från skopunkten) som var för stora, hittade inga mindre någonstans, men hittade till slut ett par från Tretorn från Tradera då, i stl19, satt jättebra och sen hade de någon slags kant framtill som gjorde att de fick bättre grepp, det blev hon jätteglad för, det var ju inte helt lätt att gå då för henne, så hon ramlade lite då o då, för hon blev för ivrig o gå.. Så själva sulan fortsatte lite upp över tårna så att säga.. Hon fick bra grepp att ställa sig själv upp igen då, annrs behövde hon hjälp..Så mitt råd är att kolla från Tretorn (jättebra på stövlar) eller på T..
    Jag ahr Tretorn stlk 19, de är alldeles för stora för Damien men han lär väl växa i så småningom. De har bra stadig klack också, något jag blev rekommenderad för just små barn. Så det är helt klart BRA stövlar. Mina är svarta med eldlågor på sidorna, de är ganska cool om än inte danska.
  • Damien och Adrian
    maugu skrev 2008-07-15 07:24:29 följande:
    God morgon!Måste visa upp mitt fynd till lillbebben i magen..denna med en brun apbody...så är det någon som sett brun apbody stk 68 eller 74-hojtawww.tradera.com/auction/auction.aspx underbara bilder på VV och ungarna, Butte..tyvärr tycker jag oxå kvalitén är urdålig..efter tvätt så hade de krympt ihop och fått konstig passform, superluddiga..trist, för printen och färgerna är superfina..
    hmm har sett, men VAR????

Ja Tretorn finns på Maxi, där köpte jag mina.
  • Damien och Adrian

Min son hade en blöja inatt som halkat snett - min säng full av kiss. Gråter Dessutom har jag stela knän efter vurpan, så det blir en del tröstshopping, inte sant? Penga mun

• Damien och Adrian
    maugu skrev 2008-07-15 08:08:56 följande:
    Absolut-min fråga är besvarad hur läget är ...inte kul när blöjan hänger på sned..Några särskilda objekt du jagar?
    Sonen fick frukost, nu är jag tillbaka. Nä eg inte, jag har köpt allt och lite till... förutom nyhetrr från Katvig, NS o Molo.  jag väntar på fler MOLOnyheter - lurvis, stjärnor (jo jag vet att jag inte gillar stjärnor men nu kommer de i färger som jag gillar) och kanske cirkus/flippertröja, alfabetbyxa och lite annat...

Skönt att se dig och att bebis sparkar, det är så gott!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10