-
Vilka coola!Incommunicado skrev 2008-08-02 22:24:16 följande:Stickersen är från >" href="www.greenjellytoys.com/" mce_href="www.greenjellytoys.com/" target=_blank name="Välkommen in i webbshopen >>">www.greenjellytoys.com/jag har fyrkantiga på Damiens fönster i hans rum, jag har runda och runda med pinne (typ lollipop) på garderoberna, de kostar ca 300 kr paketet, det blev en investering på en tusing men det är en kul grej...här är hans fönster:
-
Lina, om Thea har fått välling hela tiden så prova utan välling, som du skriver så är vällingen en mjölkbov det med. Ris är bra för magen som du redan fått tips om. Tror inte att det är frågan om någon allergi med de symptom du beskrivit.
-
Självklart! Sov gott och hoppas att Thea är lite bättre imorgon!Lina med Liten skrev 2008-08-02 22:57:41 följande:mmmm... Passar på att tacka ALLA som lämnat förslag o tankar ang Theas mage... Måste hoppa i säng och sussa lite. ISOLD: om du orkar/hinner/kommer ihåg så får du jättegärna kolla m gubben din när han kommer hem... Om han har ngt att tillägga Kram t alla nattsuddare
Tjejtriss, nu kommer du in på min sida
Incommunicando, jättefina inköp! -
Jag måste också hoppa i säng, godnatt allihop!
-
God kväll! Kikar in en snabbis, pojkarna är fortfarande uppe.
Duntoffla, Noel är superfin i Molos tärningströja! Efter dina bilder har den blivit en ny otippad favorit här, sån ska det bli lite längre fram.
SmillaMilla, söta Svea, vilken härlig frisyr
Nikki, fina töser i fina kläder! Uttrarna är underbara!
Jag var med pojkarna i Mariefred idag och åkte tåg, kul tyckte alla och alldeles lagom varmt. Dessutom fick jag titta lite på ny Molo på Minibee. Stora killen ville absolut ha tröjan med motorcross men jag är inte lika imponerad av den. Nu river de huset, återkommer lite senare när de är i säng -
Tillbaka med barnen i säng. Pust! Maken är ute på en fotosväng så det är lugnt och tyst här hemma (förutom enstaka Buu från stora killens rum, det spökar där enligt honom
).
Jag har också en massa kläder som borde ut på Tradera men jag funderar på att bara strunta i det den här gången, vet inte om jag orkar. Slänger nog ut vinteroveraller och en liten hög med kläder som aldrig blivit använt men allt annat vete sjutton om jag ids nu. Det som finns kvar i garderoberna nu känns rätt väl använt och lär inte ge så mkt pengar iaf. Lillkillen verkar växa just nu så jag behöver inte ens ha dåligt samvete för att byta ut större delen av garderoben. -
Hej! Vad roligt att se dig här då och dåmaugu skrev 2008-08-03 20:15:39 följande:Hej, hej..ögnade igenom de senaste inläggen-har oxå stor rensat och kastat ut en kartong med en del gamla godingar..hoppas kunna få in lite till nyheter...Tror oxå på kl 20-21 som utgångstid på auktioner-då orkar till och med jag med att spanaHoppas alla mår bra, jag orkar inte riktigt med att vara så aktiv men försöker läsa vad ni skriver då och då...
Förstår att det tar sin tid att komma igen efter en sån operation plus att graviditeten självklart tar ut sin rätt också. Hoppas att sonen kommer att trivas på dagis. Skönt att få lite vilotid på dagen. Är maken tillbaka utomlands nu?
-
Åh, cirkussuit! Den vill jag se på lillebror sen! Kan tänka mig att den är jättesnygg på honom.Buttelina skrev 2008-08-03 20:37:28 följande:japp, jag har shoppatrödrandig suitcirkus suit *löööve*turkos/lila randiga med gul mudd byxor och bodysen har jag ju space byxor och suit sen innan du då? shoppat några nyheter?
-
Jag kan tänka mig att det blir slitigt för alla i familjen, alla blir ju påverkade på olika sätt. Låter bra med sonen och dagisstart, det blir säkert toppen!maugu skrev 2008-08-03 20:49:22 följande:Nej, maken är kvar två veckor till..han är oxå sliten pga av all oro och trötthet då han fått dra ett tungt lass hemma...Jag tror sonen kommer tycka det är superkul med dagis-är en social liten kille...alltid lika spännande att få skola in sitt barn...
-
Med "flickmudden" kan du gå upp en strl, annars tycker jag att deras byxor är normala/stora.lillronya skrev 2008-08-03 21:22:35 följande:Emilio har aldrig haft ett par molobyxor, men nu är det nog snart dax.Vilken storlek ska jag ta tycker ni?Han är nog 75 cm.HAr 74 eller 80 i lindex velour tex.Preggi skrev 2008-08-03 21:33:30 följande:Godkväll!kikar in en snabbis bara. Imorgon börjar allvaret, känns konstigt att sätta väckarklockan... P börjar på dagis och mannen börjar jobba. Så det blir jag och M i en vecka sen börjar hennes inskolning. Shoppas det nåt här?
Usch ja, väckarklockan är inte kul. Jag har redan jobbat en vecka men har blandad dag och natt även kommande vecka så imorgon behövs ingen klocka. Skönt.
Jag shoppar inte heller. Måste ta sats och rensa friskt i lillkillens garderob först. Och stora killens med. Rensa ut det som jag gillar men som han inte vill användalillronya skrev 2008-08-03 21:35:07 följande:Godkväll!Oj börjas det med väckar klocka redan. JA tiden går.JAg shoppar inte iaf. Fnular fortfarande på önskelistan.
Angelinah, jättefint med blårandigt på Ida! Hon har lite fel kroppsform för sumobrottning men tekniken ser ju bra ut