Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-07-24 17:24:51 följande:
    Tyckte jag såg på funkybaby....
    Tack, skulle vilja ha blåorange, fanns de i shorts?
    lillronya skrev 2008-07-24 17:24:22 följande:
    Tror minsann vi ska vara lite nostalgiska ikväll och åka och lyssna på Noice.Knappt jag minns de och jag är ju inte precis yngst här, så det är väl få som ens vet vem de är.
    ooooh, snacka om nostalgi Ha så kul!
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-07-24 23:22:10 följande:
    Helle- Vad härligt avslappnad Gustav ser ut i sin fina Småfolksuit!Loveliva- Hilda är söt som socker som vanligt! Lourdes- Vilka fina Katvig! Var har du fyndat?Jojoa- Emma ( ?) ser ruskigt bestämd ut på första kortet! Och helt fel ute är ju inte sonen med matchningen. Bägge är ju randigt i alla fall
    Japp, du har helt rätt för dig.. Emma.
    Ja, så sa sonen oxå, båda är ju randiga, jag är ju jättefin!
    Spammar tråden med lite mer foto, sen blir det dax för sängen o Legoland tiiiidigt imon bitti, kommer hem igen på söndag!
    Ha en bra helg alla!
    Kram kram
  • jojoa75
    loveliva skrev 2008-07-25 08:44:21 följande:
    God morgon Underbara dag med så fint väder!!!Hoppas ni alla får en fin dag JojoaHärliga semesterbilder!!!!!!!
    Tack!

Tillbaka nu efter helgen på Legoland, heeeelt underbart var det o vilket underbart ställe det är för barnen! Emma o Lucas var helt överlyckliga båda två. Tre dar blev det där o två nätter på hotel legoland (nära o bra )
    Återkommer ikväll när barnen lagt sig med lite bilder!

O förresten, såå mycket fina kläder alla barn hade där Maaaassa Katvig, molo mfl
  • jojoa75

Gokväll gokväll!
    Sitter o fundelerar på vinterplagg på T... Ska man nu eller ska man lägga ut i augusti?
    Så tveksam..
    Har fortfarande inte kunnat bestämma mig för nåt moloplagg till Emma, har bestämt mig för att skippa impulsköpen utan bara köpa det jag verkligen vill ha, så nu velar jag istället
    Katt tröjan med prickiga ärmar gillade jag verkligen.. Har beställt de rosa velourisarna från molo av annacill som jag tänkte hämta upp nu nån dag i veckan o tänkte kolla in vad hon hade.
    Vad matchar till katt-tröjan med prickiga ärmar? Kan det inte vara lite snyggt att bryta av med starkare rosa som i velourisarna?
    Paraplyerna som jag gillade innan har jag totalt ratat nu, likadant katt-tröjan med en knapp. Ska kolla in ränderna, isf de rosa på lillahelsingborg när jag åker dit.

• jojoa75
    Lina med Liten skrev 2008-07-28 22:49:13 följande:
    god kväll! som tur är så är det bara jag som är vaken Theas mage har helt havererat.... *tvätta tvätta tvätta*
    Usch då..

Gokväll förresten alla!

Lillronya: vad för kod på batinki??

tjejtriss: gick igenom barnens byråar o garderober o insåg hur mkt som faktiskt var impulsköp som jag sen bara använt till dom ett par gånger som jag inte varit riktigt förtjust i.. O så har det bara åkt ut på Tradera istället. Så nu ska jag (försöka iaf) sluta med impulsköp o verkligen försöka köpa bara de jag vet att jag vill ha till barnen. Det låter ju bra iaf Så får vi se hur länge det varar..

Tex köpte jag molo grå frottebrallor på rea o jeans med lite puff nertill på rea. Gillar verkligen inte passformen på nån av dom brallorna..Fundersam Så de bara ligger här i väntan på att Emma kanske blir lite smalare, men då tror jag inte dom sitter bra heller iofs, för det är inte reglerbar midja eller så särskilt bra resår i midjan på nån av dom..
  • jojoa75
    Tjejtriss skrev 2008-07-28 23:01:24 följande:
    Ett förslag för nästa TS - ta bort butiker som gör SMYGREKLAM här hela tiden! För ett par dagar sen var det en nyreggad som gjorde smygreklam för Okidoki i flera shoppingtrådar, sen blev denna person avstängd och inläggen bortplockade. Tadaaaaa, nu är en NY nyreggad person här och återigen gör massa positiva inlägg om Okidoki.Jag kommer aldrig mer handla av dem igen! Det finns så många butiker så det går bra att bojkotta de som inte sköter sig!
    Men fy...
    Ja, håller med!!! Ta bort vissa butiker från ts..
  • jojoa75
    Tjejtriss skrev 2008-07-28 23:35:35 följande:
    Ja, det hoppas jag också. Tråkfia Ska hämta ut paket imorgon med två rosa velourjackor, funderar på att byta den ena till en lila då..
    Vilken lila tröja tyckte hon var pojktröja?
  • jojoa75
    Angelinah skrev 2008-07-28 23:38:47 följande:
    Dom råååsa e ju såååå fina!! Har två stycken av dom.. eller hm.. har faktiskt två av ALLA färger utom orange och grå
    aha.. Nu fattar jag.. lindex velourjackor? Eller?
    Trötter o inte så smart visst.. Måste bero på att jag varken har renar i kylen el skelett i garderoben..

Har shoppat! Linas fönster, men som vanligt (eller så ska man kanske inte säga..), precis som förra gången säger jag istället så fanns inte det jag ville ha.
    Tråkigt med icke automatisk uppdatering...  Men men..
  • jojoa75
    Angelinah skrev 2008-07-28 23:44:56 följande:
    Hm.. nu blev ju jag osäker..  va helt säker på att de va dom hon menade ju..Tjejtriss!! Viiiiilken lila tröja va det? Va!! Inga skelett ELLER renar.. Du måste skaffa dig ett par absolut
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10