Inlägg från: FinalFantasy |Visa alla inlägg
  • FinalFantasy

Bugaboo tråden nr 14

Jag har sett en sandbotten med offwhite topp och såg.. blekt ut bara Färglöst men inte fult!

• FinalFantasy
    Lille Mammsen skrev 2008-07-14 16:01:00 följande:
    DYNOR!! www.blocket.se/vi/17150320.htm
    I am in love svarta med stjärnor och matchande suflett med stjärnor på insidan så svävar jag på moln haha
  • FinalFantasy
    modestyclara skrev 2008-07-14 16:17:25 följande:
    det enda som tar emot med dyna är ju att man måste använda selen för att den ska sitta bra. Mina stora barn har väldigt sällan sele Får helt enkelt vänta med dyna tills bebben vill ha sittdelen om sisådär ett år
    Min är seleålder dvs 7½ mån
  • FinalFantasy
    modestyclara skrev 2008-07-14 18:20:06 följande:
    Lyckos dig!
    Ibland så
  • FinalFantasy

Köpte rosa till för tröttnade på svart när våren kom haha så nu har jag svart sittdel, grå bas och rosa suflett Blandar vilt!

• FinalFantasy
    misshallonsaft skrev 2008-07-14 18:46:21 följande:
     åå har du kort??
    Borde ha Annars kan jag fota i morgon haha Måste ju joina bildtråden med vårt ekipage
  • FinalFantasy

Hur lång tid kan det ta att få hem lösa delar? typ från kizshop.

• FinalFantasy

Ska maila dem då Måste klä min vagn för att matcha nya sufletten som kommer

• FinalFantasy

molly 81 skrev 2008-07-16 12:05:28 följande:

Mammsens: Om du får mitt nummer, kan du då ringa och övertala min sambo?! *ler* Han är jätteglad för att jag har ett "intresse" men börjar tycka det går lite till överstyr. Ska han säga som nyligen gjord en en mastodont tatuering och betalade tatuerarens månadshyra till lokalen.. Så lite får han väl unna mig;)Han ska tydligen göra en ny tatuering i januari.. Vore väl lägligt att låta mig handla i allfall en klädsel)
    Minst 2!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14