Stormis skrev 2008-06-22 14:45:07 följande:
-Kan alltså glidningarna i handtaget uppkomma efter ett tag? För då är det ju som sagt lite dumt att köpa ett sånt chassi när man inte har ågon garanti. -De andra fördelarna med -07-chassit överväger inte?-"Pluppar" - läste tidigare i tråden om nåt sånt till framhjulen som släppt p åvissa vagnar. Försökte läsa tillbaka i tråden, men orkade inte backa längre än till sidan 100...Mamma2003: Toppen om du har lust att skriva lite om du har tid.Lilla Ia: Jag har köpt en Bee och tycker mycket om den. Fantastisk att köra! Lastkorgen är stor (matkasse ryms) och väldans lätt att komma åt med sisten vänd mot dig i uppfällt läge. Liggläget gör det lite svårare. Med sitsen vänd framåt kommer du lättast åt den mellan ditt barns ben, men dit har vi ännu inte kommit. Nackdelarna är att sitsen är smal och med storvuxna barn kan det bli trångt. Det finns lite Bee-trådar om du söker. De är inte så länga och går ganska lätt att läsa genom.
Ja mitt handtag började glida efter några månader

Om du köper nya chassit så ska det vara poppnitar vid höjdregleringen av handtaget och inte stjärnskruvar.
Plupparna är bara kosmetika och gör inget för funktionen. Går att köpa som reservdel
Den enda fördelen utöver regleringen av handtaget är väl skum-hjulen men de kan man köpa löst lika gärna (jag har köpt såna till min gecko med)